Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Vi har en på 4 år, og han har flere egne album. Nå holder jeg på å lage til lillesøster, og jeg vet ikke om jeg klarer å lage eget til hun fram til hun er 4 år, det blir jo så mye fellesbilder.. Så, hvordan ville dere gjort det? Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: dc109...acc
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg har laget til de var ca 3 og 5. Usikker på om jeg lager videre. Det er jo kjempekoselig å ha når de blir større. Jeg har jo egen familiealbum også, men kan jo ikke gi den til begge. Tror det blir til at jeg lager videre, men med færre bilder. Jeg er så kjip at jeg kjøper ringpermer, A4 ark og plastlommer. Klipper, limer og stapper Litt tekst og kanskje noen klister. Da er det lettere å fylle på innimellom om de har flere bilder som hører til i historiene.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg har laget til de var ca 3 og 5. Usikker på om jeg lager videre. Det er jo kjempekoselig å ha når de blir større. Jeg har jo egen familiealbum også, men kan jo ikke gi den til begge. Tror det blir til at jeg lager videre, men med færre bilder. Jeg er så kjip at jeg kjøper ringpermer, A4 ark og plastlommer. Klipper, limer og stapper Litt tekst og kanskje noen klister. Da er det lettere å fylle på innimellom om de har flere bilder som hører til i historiene. det var lurt. Flink du er da! Anonymous poster hash: dc109...acc
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Huff ikke si det så får jeg dårlig samvittighet for hvor lenge det er siden jeg fremkalte bilder Men det er kjempegøy når jeg bare får fremkalt og setter i gang. Snur tv og ser på tv og styrer i kanskje ukesvis. Sist fremkalte jeg over 2000 bilder som skulle sorteres, deles og klippes og limes. Så det tar sin tid Barna har også egne album med 'overskuddsbilder' som de kan lese og kikke i uten at jeg overvåker og passer på. De første albumene er slike rosa og blå album med mellomleggspapir i mellom og er litt skjøre. Da passer mamma på
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg har laget to album til hvert barn, ca første leveår. Etter det er det familiealbum og feriealbum. Ungende elsker de albumene med bare feriebilder, der en det mange gode minner. Anonymous poster hash: 34a12...860
sug lut Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Til de er voksne.Så flink du er Njæ. Men den digitale generasjonen kommer ellers ikke til å ha bilder, fordi de ikke er systematiske i lagring. Skal sies at det er langt mindre fra eldre år enn fra de første seks-sju...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Til de er voksne. Seriøst? Hvert sitt? Hmm.. Anonymous poster hash: dc109...acc
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Ungene er nå 9 og 11år. Jeg lager fortsatt til de, men selve bildene ligger jeg flere år på etterskudd til begge. Men i albumet limes inn tegninger, avisutklipp siden ungene har vært endel i avisa, inngangsbånd og andre ting fra steder vi har vært og det kommer bilder til. Slike ting ungene vil ha legger de i skuffen der jeg har ting som skal inn i album, de siier ifra når de legger noe der. Fort å glemme til em det er og hvem dato. Så får dette inn, setter dato og resten husker jeg når jeg får bildene med dato og ser denne i albumet. Albumet de har har løse ark, slik at jeg kan sette inn ting etterhvert. Så når jeg tar ett raus og får ut bilder så er det enkelt. Ungene hjelper også til nå, slik at vi har noen kosekvelder der vi tar ett raus sammen. Men jo større de blir, jo mindre bilder blir det heldigvis. Så jobben blir mindre etterhvert. Mannen skulle liksom gjøre slik til sine barn også, men han gav opp fort. Eldste barnet på 17år er litt snurt over at moren og faren ikke har laget noe album til henne. Så de store syns slikt også er koselig, så kan våre dumt å slutte. Mine barn skal få disse når de blir 18år ellerr gifter seg. Jeg er litt usikker der. Mamma laget album til min søster når hun giftet seg, slik som meg. Hun hadde ikke like mange bilder, avisutklipp og slike ting men det ble mye. Der jeg fikk ideen til å lage album til mine barn. Anonymous poster hash: cfd78...d50
sug lut Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Til de er voksne. Seriøst? Hvert sitt? Hmm.. Anonymous poster hash: dc109...acc Ja, må jo være hvert sitt om det skal være noen vits.
Gjest Julia1984 Skrevet 12. november 2014 #12 Skrevet 12. november 2014 Lager album til familien. Har 3 barn, eldste er 7 år og har vel 23 fulle fotoalbum så langt. De får de krangle om når jeg er død eller gjøre som andre familier ha et sted hvor album ligger, bytte på etc. Lager ikke dobbelt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå