Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 tenke jeg skulle vise den filmen for barna, siden så mange har anbefalt den. Men først så skulle jeg sjekke den litt ut, for å se om den ikke var for tøff for de. De er 5 og 8 år. Endte med at jeg nå har sitti og sett hele filmen, og jeg har aldri grini så mye av en film før! Gråt nesten gjennom hele filmen jo Men en veldig fin film.. Men er litt usikker på om barna skal få se den. Det er jo et viktig tema, men den er kanskje litt for sterk for en femåring? Hva mener dere som har sett den? Hvor gamle syntes dere barna skal være? Anonymous poster hash: 1b897...3d6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Mine på 6, 7 og 8 så den for litt siden.. alle gråt.. men det gikk fint:) Anonymous poster hash: 0eeb1...711
Iselilja Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg har sett den sammen med de to eldste som da var åtte og ni. De likte den godt. Om den passer for din femåring eller ikke må du nesten avgjøre selv. Den er jo ikke action-skummel, men kan kanskje bli overveldende og skummel allikevel.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Mine på 7 og 10 har sett den. Og i likhet med deg gråt jeg fra start til slutt. Det er for fullt alvor den tristeste filmen jeg har sett
Fomle84 Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Så den nettopp med mine to på 6 og 8. Veldig kjekk og veldig trist. Vi gråt alle 3. Men er jo et viktig tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå