Gå til innhold

ingen svømmere på avveie, hvem er pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg hadde eggløsning 4-5 oktober og ubeskyttet sex i dette tidsrommet. jeg ble gravid og har vært på tidlig UL og fått bekreftet at jeg ble befruktet 5-6 oktober. MEN, et stort MEN! jeg hadde en annen 30 september med kondom, hvor kondomet var på under hele akten og var like helt etter (ingen svømmere på avveie).

siden sædceller kan leve en charteruke og noen bare en weekend... men siden kondomet var like helt og er ikke mer enn akkurat innenfor charteruken, og jeg hadde ubeskyttet sex 4-5 oktober så er vell dette faren?

Anonymous poster hash: 846f6...1de
Skrevet

hadde dere stolt såpass på dette at jeg kan informere mannen uten kondom at han skal bli pappa?

alle marg og bein sier han er far... men det er jo alltid et men..

Skrevet

Jeg syns han har rett til å vite at det ikke er med 100% sikkerhet at han er faren. Hva om han faktisk ikke er faren?

Skrevet

Jeg ville informert de begge om at han uten kondom sannsynligvis er far, men at man ikke kan utelukke helt at det kan være han andre. Litt stygt om det skulle vise seg at han med kondom er far, å han uten har trodd han var far. Greit å være ærlig fra dag en. Lykke til

Anonymous poster hash: 2288e...1d8

Skrevet

Jeg ville også vært ærlig ifht at du ikke vet helt sikkert hvem av dem det er, men at du tror det er han som ikke brukte kondom.

Dersom det viser seg at det er han med kondom, ville det vært utrolig vondt for han uten, om han har trodd hele tiden at han skal bli pappa, også er det plutselig ikke han likevel.

Vær ærlig fra starten av, det vil du tjene på!

Anonymous poster hash: 0e735...9bd

Skrevet

TAKK jenter :)

hadde jeg vært fruktbarhetsguddine hadde jeg ikke gjort alt dette så komplisert :) en "approve baby" knapp på damene og en på mennen slik at ingen "uhell" skjedde og ingen ufrivellige barneløse :)

hadde det bare vært så enkelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...