Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Dere som har opplevd SA, hvor lang tid tok det før dere fikk menstruasjon igjen? Ventet dere lenge med å prøve igjen? Og hvor lang tid tok det før det klaffet? Fikk anbefalt av legene å vente til første menstruasjon, for at kroppen skulle komme seg helt igjen og dersom det klaffet var det enklere å beregne termin. Så går nå og venter på at den skal komme tilbake! (kanskje ikke rette forumet å poste innlegget, men litt usikker på hvor det hører hjemme) Anonymous poster hash: eabcb...71a
Paeonia Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg hadde en SA i uke 6, og vi begynte å prøve igjen med en gang blødningen stoppet. Vi hadde sex hver-annenhver dag, var heldig å ha eggløsning bare 15 dager etter blødningen startet, og vi klarte det på første forsøk etter spontanaborten, før mensen kom igjen. Sjekk evt ut den tråden som heter "Eggløsning/prøving etter MA" inne på Bli gravid-forumet her inne, der har mange skrevet om det å bli gravid igjen etter MA/SA.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Ok, takk for svar Anonymous poster hash: eabcb...71a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg fikk mensen etter tre-fire uker, og startet prøvingen etter dette. Hadde mensen en gang til, så satt spira :-) Dette var etter SA. Anonymous poster hash: 4d856...fdc
Frufluffy Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Ville prøvd når du var klar og ikke nødvendigvis vente på første mens. Jeg fikk el etter 3 uker og dertil mens to uker etter. Så fikke jeg alt for hyppig el som gjorde det vanskelig å,prøve Lykke til
Tallah Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Glad jeg ikke ventet til første mens etter SA. Jeg har blitt gravid på første eggløsning etter begge mine SA'er. Det sies at man er mer fruktbar da, for kroppen er så 'klar' for å være gravid. Og det har i alle fall stemt for meg. Gynekologen min hadde ikke noe godt svar for hvorfor den generelle anbefalingen er å vente en mens, annet enn at det kunne være lurt for psyken. Men for min psyke var det viktigst å bli gravid igjen raskest mulig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Takk for svar! Her mistet jeg mye blod og jernlageret lå helt i nedre del av normalen.. Må ta jern i to mnd. Så legen mente det var godt for kroppen å komme seg litt. Selv føler jeg meg klar til å bli gravid igjen. Både psykisk og fysisk. Føler meg frisk og full av energi igjen. Skal på kjærestetur i helga, så hvis mensen enda ikke er kommet tror jeg at vi gir blaffen og kjører på.... Hi Anonymous poster hash: eabcb...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå