Gå til innhold

Kan jeg bare rive veggen selv???

Anbefalte innlegg

Vi har en vegg på soverommet, som SKAL vekk. Det kommer til å gi mye mer plass, også kan vi få et stort walk-in closet når den er borte :D Wooopdidooo. 

I dag er jeg rastløs og har lyst til å begynne. Kan jeg rive veggen selv?? Det er en lysbryter på den. 

Plis, noen med handy mann- spør dem. Det er ikke bærevegg. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144181015-kan-jeg-bare-rive-veggen-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysbryteren må vekk, med ledning. Har du ikke gjort det før bør du få hjelp.

Hadde det vært meg så hadde veggen hvert på vei ned nå... Mannen hadde tenkt på hvordan han skulle få den, irritert seg over bråket og når han lurte på hva lyden var så var veggen nesten borte. Jeg er litt mer smæck, smæck der var veggen borte eller ops ett problem...

Anonymous poster hash: 66c42...8d6

Så lenge det ikke er bærevegg, så er det bare å sette i gang. Vær forsiktig når du kommer til det elektriske anlegget, la det henge løst etter at veggen er borte. Lykke til. Det er jo kjempegøy å rive!

Anonymous poster hash: cbb37...e01

Hurra! :D Tror jeg skal bare gjøre det. Fikk tips om at jeg burde sjekke hvordan gulvet er under først. Er jo egentlig ikke såå keen på å legge nytt gulv der inne. Er mer enn nok å gjøre allerede. 

Håper ikke gubben blir sinna, for nå finner jeg hammern :) 

Fornavnet mitt begynner ikke på S hvertfall ^ :) Minner jeg deg om noen? 

Annonse

Hurra! :D Tror jeg skal bare gjøre det. Fikk tips om at jeg burde sjekke hvordan gulvet er under først. Er jo egentlig ikke såå keen på å legge nytt gulv der inne. Er mer enn nok å gjøre allerede. 

Kubein er bedre til riving.

Anonymous poster hash: d6baa...ac7

Fjern lysbryteren og ledninger og start riving.

Jeg spør igjen Shewolf. Starter navnet ditt på S og slutter på N?

Anonymous poster hash: 69175...09b

Hun har da ingen opplysningsplikt overfor deg

Anonymous poster hash: c321e...c43

Ja :)noen da er det ikke du ;p

Jeg spør igjen Shewolf. Starter navnet ditt på S og slutter på N? Anonymous poster hash: 69175...09b

Hun har da ingen opplysningsplikt overfor degAnonymous poster hash: c321e...c43

Selvsagt har hun ikke det, men det må da for pokker være lov å spørre hvis man er nysgjerrig. Jeeeeeez!!!

Jeg spør igjen Shewolf. Starter navnet ditt på S og slutter på N? Anonymous poster hash: 69175...09b

Selvsagt har hun ikke det, men det må da for pokker være lov å spørre hvis man er nysgjerrig. Jeeeeeez!!!

Nei, det må det ikke. Utrolig frekt og du fremstår som blottet for all folkeskikk.

Anonymous poster hash: c321e...c43

Det går fint altså. Har ikke kubein! :o Vi har ikke noe verktøy fant jeg ut. Bare hammer. Så jeg skal få hjelp til uka til å rive. Tilfelle det er hakk i gulv eller tak under. 

Blæh!! Utålmodig :P Vil ha masse penger så jeg bare kan leie noen til å gjøre alt akkurat sånn vi vil ha det. Vi er jo ikke handy noen av oss. 

Selvsagt har hun ikke det, men det må da for pokker være lov å spørre hvis man er nysgjerrig. Jeeeeeez!!! Anonymous poster hash: 69175...09b

Nei, det må det ikke. Utrolig frekt og du fremstår som blottet for all folkeskikk. Anonymous poster hash: c321e...c43

Du mener det ikke er lov å spørre? Og at heg er blottet for folkeskikk? Det er ikke særlig høflig å blande seg inn i andre folks samtaler heller så ser ut som vi er to da, i følge deg som er totaaalt blotte for folkeskikk. Herregud. Jeg lurte på om hun var noen bare, fordi hun minner meg om ei venninne! En god venninne også faktisk, men visste ikke at hun gang her inne og så viser det seg da at det faktisk ikke var henne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...