Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Noen som har peiling på om det er gode plasser? De er jo i den bedre priskategorien, men vil en på 4 år ha god sikt derfra? Anonymous poster hash: f4ae2...472
It's all about me Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 En av de beste under Disney on ice. Eneste som er bedre er felt 120.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 så bra å høre! Hjelper jo ikke at det er forholdsvis langt fremme, dersom det er helt flatt og 4 åringen ikke se pga høye hoder 😆 Anonymous poster hash: f4ae2...472
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Ska kjøpe billetter til jenta her i julegave!☺️ Blir nok bra m frost!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Er Frost med??? Da vet jeg en jente som blir glad!!! Det ville jo bære teit å IKKE ha Frost med på et is-show, når jeg tenker meg om. I fjor var det mye Biler og Toy Story, men Tingrling reddet festen Anonymous poster hash: 50eaf...21c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Oi! Frost, Den lille havfruen, Rapunsel og Skjønnheten og udyret!! Vi har fått plass på første rad på kortsiden. Bestilte i februar. Glad det var i år og ikke i fjor! Anonymous poster hash: 50eaf...21c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Vi har felt 20 rad 23. Tok å google Disney on ice og fant bilder av plassene. Så tror vi har fått gode plasser. men til de prisene burde d være gode plasser. Anonymous poster hash: f1040...a98
It's all about me Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 så bra å høre! Hjelper jo ikke at det er forholdsvis langt fremme, dersom det er helt flatt og 4 åringen ikke se pga høye hoder Anonymous poster hash: f4ae2...472 Den siden du har plasser er veldig bratt, så langt framme der er supert. Rad 4-6 der er mine favoritter. På motsatt langside er Spektrum sine ordinære plasser.. Der er det slakkete og liten forhøyning mellom hver rad. Kortsiden har lang avstand fram til isen. Dette kommer ikke fram på salkartet og ser der bra ut.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 så bra å høre! Hjelper jo ikke at det er forholdsvis langt fremme, dersom det er helt flatt og 4 åringen ikke se pga høye hoder Anonymous poster hash: f4ae2...472 Den siden du har plasser er veldig bratt, så langt framme der er supert. Rad 4-6 der er mine favoritter. På motsatt langside er Spektrum sine ordinære plasser.. Der er det slakkete og liten forhøyning mellom hver rad. Kortsiden har lang avstand fram til isen. Dette kommer ikke fram på salkartet og ser der bra ut. Jeg valgte kortsiden fordi jeg syns man får god oversikt der. Satt på langsiden sist og så ikke kulissene. Karakterene har også stasjoner på kortsiden hvor de står når de ikke er på isen ( det gjelder jo også de som sitter på enden av langsiden) Syns ikke avstanden til isen er for lang på kortsiden om man sitter på de fremste radene, men dersom man kommer lengre bak er det upraktisk.. Anonymous poster hash: 50eaf...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå