Gå til innhold

Horisont i Åsane!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så idag at det skal åpne nytt kjøpesenter i Åsane på torsdag! Trodde det var leiligheter de holdt på med jeg 😃 Men blir vel det på toppen der? Jaja, blir julegavehandel på torsdag da 😃

Anonymous poster hash: 87ce9...8a5

Skrevet

Bergen eller Kristiansand?

Anonymous poster hash: 4ef52...49d

Skrevet

Bergen 😊 gleder meg til å se hva de har der.

De har ikke Åsane i Kristiansand btw

Anonymous poster hash: f63ec...2ca

Skrevet

Bergen ja 😃 Gleder meg til å se hvordan det blir der! Er det Åsane i Kristiansand også?

Skrevet

Har de åpnet da? 80 butikker har jeg hørt, men mange av de skal flyte fra storsenteret, vet ikkehelt hva som er tanken. 

Det er i alle fall litt langt å gå med handleposer der i fra for de som ønsker å reise kollektivt. er jo egentlig greit med senteret som er så nære stasjonen. 

Jeg kjører alltid når jeg er i Åsane, man må liksom ha bil. Åsane senter og Arken henger jo sånn litt sammen, men skal man ha en tur på Gullgruven så blir det jo langt og som oftes så vil man gjerne innom ToysrUs eller XXL, og da blir det jo altfor altfor langt. 

Det er helt utrolig dårlig planlagt hele bydele!

Anonymous poster hash: 1ce6b...14c
Skrevet

Xxl skal inn i Horisont. Det samme med babyshop og Hm home. Tror det senteret blir bra.

Anonymous poster hash: c8848...b6c

Skrevet

Kjøpesenterbyen Åsane.

Tror ikke bydelen er stor nok til enda et kjøpesenter.

Anonymous poster hash: fec44...d38

Skrevet

Står 73 butikker på nettsiden, og xxl skal visst inn der og! Jeg handler aldri på gullgruven. Men det blir gjerne Åsane senter. Arken siden er ikke så veldig aktuell lenger heller.. Spennende å se hva horisont har å by på 😃 Hm sin home avdeling kommer også ser jeg.

Skrevet

Har de åpnet da? 80 butikker har jeg hørt, men mange av de skal flyte fra storsenteret, vet ikkehelt hva som er tanken. 

Det er i alle fall litt langt å gå med handleposer der i fra for de som ønsker å reise kollektivt. er jo egentlig greit med senteret som er så nære stasjonen. 

Jeg kjører alltid når jeg er i Åsane, man må liksom ha bil. Åsane senter og Arken henger jo sånn litt sammen, men skal man ha en tur på Gullgruven så blir det jo langt og som oftes så vil man gjerne innom ToysrUs eller XXL, og da blir det jo altfor altfor langt. 

Det er helt utrolig dårlig planlagt hele bydele!

Anonymous poster hash: 1ce6b...14c

Det er overhodet ikke langt å gå fra Åsane terminal til Horisont, det ligger rett forbi Åsane Storsenter og tar noen få minutter, så den kjøper jeg ikke. Handler du veldig mye og tungt må du uansett ha bil, enten du skal shoppe i sentrum, på Åsane Storsenter eller Horisont. Gleder meg til det åpner, det ser skikkelig flott ut med masse bra butikker og spisesteder :) :) 

Har jobbet der inne selv siste par ukene.

Syns det går såpass med busser i området der, at å hoppe på en buss bort til Gullgruven eller Ikea er jo lett. Flere busser bort til ToysRus også, om en ikke orker gå.

Anonymous poster hash: fca48...948

Skrevet

Det er laget et busstopp rett ved horisont også. Så ser ut som det skal gå en buss forbi der også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...