Gå til innhold

Jeg er så redd for MA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor. Har symptomer i fleng og ikke hatt en eneste blødning. Har også sett hjertet slå i uke 6 og 7. Er nå i uke 9.

Men det er jo så skummelt siden det ikke finnes symptomer på det i mange tilfeller.

Vi hadde prøvde i flere år, tilslutt ble det ivf. Veien har vært lang. Så nå er jeg så redd for at det skal gå galt...

Huff... trengte bare å få ut de dumme tankene...

Anonymous poster hash: 00a8f...da4

Skrevet

Skjønner tanken din. Men nå har du sett et bankende hjerte! Gratulerer:-) det er jo en kjempe lettelse!! Prøv å senke skuldrene å tenk positiv ♡

Er selv redd for det. Å har ikke vært inn på noen UL enda. Kommer til å være nervøs helt til UL 23 desember.

Skrevet

Hei. Jeg har også gått rundt og lurt på om alt er som det skal. Var på Ul for to uker siden og alt så fint ut og hjertet slo på den lille spiren. Men har nå anskaffet meg en sånn Angelsounds doppel, som nå gjør at jeg kan høre hjertet til den lille hjemme. Hjelper veldig og vet da at det er liv der inne, er nå inne i min 10 uke  :rolleyes:  

Skrevet

Takk så mye for svarene deres!

Ja har vurdert angelsound, men får ikke helt bestemt meg om jeg tror det er stressende for babyen eller ikke. Har lest masse på nett både for og i mot. Å siden jeg er 9+0 har jeg tenkt at det er for tidlig uansett.

Men du er i 10. uke. Vil de si 9+ noe? Så du har funnet den allerede?

Har ny ul om en uke da. Nervepirrende..

Takk så mye for svar igjen og forståelsen!

Anonymous poster hash: 00a8f...da4

Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener, jeg opplevde dette dessverre i juni, oppdager i uke 9 :( nå som jeg er gravid igjen så er jeg livredd for at det samme skal skje igjen og kjempenervøs for første ul som finner sted på fredag, er da 8 uker på vei! Det positive denne gangen er at jeg har masse symptomer, sist så hadde jeg ikke symptomer! Du har jo sett et bankende hjerte og i de aller fleste tilfeller så går det bra da :) vi krysser fingre for oss alle :)

Anonymous poster hash: ec535...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...