Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Så hva gjør jeg? Har ingen ansettelse av betydning, ingen praksis, lite erfaring, flere avbrutte studier.. Og er godt oppe i tjueåra. Driver og søker jobb. Noen tips? Anonymous poster hash: 7d21d...48c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Da må du selge deg på gode egenskaper, trekke gode erfaringer ut fra det du har gjort selv om det ikke har gitt deg noen formell kompetanse. Hva har du gjort frem til nå? Anonymous poster hash: b160d...2f5
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Hvordan er det mulig? Regner med du har vært syk da, i så fall ville jeg faktisk skrevet det, for å ikke ha gjort en dritt uten en veldig god grunn ser ekstremt dårlig ut på papiret. Hadde aldri ansatt deg, med mindre du faktisk spesifiserte at du har vært syk da, og nå er frisk. Da kunne jeg vurdert å ta deg inn til intervju for å se hva slags person du er = større sjangse til å snakke meg til å gi deg jobben;) For min del er det snakk om en dagligvarekjede, men regner ikke med du søker direktørjobb akkurat? Anonymous poster hash: 4847a...122
Mamma_til_2 Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Få ett jobsøkerkurs gjennom nav da får du hjelp til og sette opp cv din.
Galskapens overhode Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Hva søker du på? Hva har du prøvd tidligere? Har du barn? Hva slags studier HAR du fullført? Hva ønsker du i framtiden?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg er i samme situasjon som deg (jeg har vært syk), og måtte få hjelp gjennom nav. Først praksisplass i 6 mnd, deretter fikk jeg fast ansettelse i bedriften. Kanskje du kan gjøre det samme? Anonymous poster hash: ba59c...27f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Har levd på arv, konf.penger, typen min og studielån, festet, reist og ikke tenkt på framtiden før jeg ble gravid. Nå vil jeg såklart ha endring og se framover. Praksisplass er kanskje veien ja. HI Anonymous poster hash: 7d21d...48c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Begynne å studere? Anonymous poster hash: b160d...2f5
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Studerer nå. Første år bachelor. Søker deltidsjobb. HI Anonymous poster hash: 7d21d...48c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Det viktigste er å være ærlig. Skriv det du har. Hvis det er huller i forhold til skole/jobb, forklar det. Noe har du jo gjort. Og det meste kan vinkles positivt! Reist mye: opplevd andre kulturer, du er kanskje blitt bedre på språk etc. Lykke til! Anonymous poster hash: 98e30...5a0
Puppen og lillemor Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 'Vært heldig, hatt mulighet til å reise osv' Fokuser på at du nå studerer + de personlige egenskapene du har som gjør at du passer i jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå