Gå til innhold

Noen flere som er uggen uten å være direkte kvalm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uggen, og syns det blir værre for hver dag. Ikke direkte kvalm, men uvel, på grensen til kvalm. Slik at det er vanskelig å gjøre ting, men også vanskelig å legge meg ned å la være å gjøre noe... :P Håper dette er et typisk graviditets tegn, og at det betyr at det ikke blir abort denne gangen.. 

Skrevet

Sånn hadde jeg det i første graviditeten. Var jevnt over kvalm/uggen, men ikke nok til å brekke meg. Kjenner tendens til det nå også.

Skrevet

Er uggen her også. Var sånn med lillemor og.

Slitsomt;) men bedre en å kaste opp!

Skrevet

Javisst! Jeg er skikkelig uggen, men samtidig ikke sånn omgangsykekvalm! Men nok til at jeg er sofaliggende og ikke klarer å gjøre en dritt :( har hatt det slik i en uke nå, er 7+2 nå!

Anonymous poster hash: dbda2...f06

Skrevet

Jeg er også uggen.. Faktisk vært verre i kveld:/ prøver å spise noe for å få det til å gå over.. Noen ganger går det greit, andre ganger ikke. Eier ikke spesielt matlyst men spiser endel forde:/ håper det ikke blir værende sånn for dette er slitsomt.

Er 9+4 i dag.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Uggen her også, enkelte dager så kvalm at jeg gulper i munnen. Men stort sett bare sånn på grensen til kvalm uggen :)

Skrevet

Jepp, uggen flere ganger i løpet av en dag - skikkelig ubehagelig! Men dog bedre enn å være direkte kvalm :) er 8 uker i morgen.

Skrevet

Litt uggen. Begynte i de siste dagene. Jeg er 9+2 i dag.

Skrevet (endret)

Uggen her også. Dårlig i magen også, varierer mellom forstoppet og veldig løs mage. Sulten ofte, klarer fint å spise, god apetitt egentlig, men blir ekstra uggen etterpå... Småkvalm til tider ja. Verst når jeg beveger meg merker jeg, merker lite når jeg bare sitter stille. Er 5+5.

Endret av utålmodig82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...