LusiLyn Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jeg er uggen, og syns det blir værre for hver dag. Ikke direkte kvalm, men uvel, på grensen til kvalm. Slik at det er vanskelig å gjøre ting, men også vanskelig å legge meg ned å la være å gjøre noe... Håper dette er et typisk graviditets tegn, og at det betyr at det ikke blir abort denne gangen..
Neli Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Sånn hadde jeg det i første graviditeten. Var jevnt over kvalm/uggen, men ikke nok til å brekke meg. Kjenner tendens til det nå også.
Mamma2013.2015 Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Er uggen her også. Var sånn med lillemor og. Slitsomt;) men bedre en å kaste opp!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Javisst! Jeg er skikkelig uggen, men samtidig ikke sånn omgangsykekvalm! Men nok til at jeg er sofaliggende og ikke klarer å gjøre en dritt har hatt det slik i en uke nå, er 7+2 nå! Anonymous poster hash: dbda2...f06
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg er også uggen.. Faktisk vært verre i kveld:/ prøver å spise noe for å få det til å gå over.. Noen ganger går det greit, andre ganger ikke. Eier ikke spesielt matlyst men spiser endel forde:/ håper det ikke blir værende sånn for dette er slitsomt. Er 9+4 i dag.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Uggen her også, enkelte dager så kvalm at jeg gulper i munnen. Men stort sett bare sånn på grensen til kvalm uggen
BettyBoob Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Jepp, uggen flere ganger i løpet av en dag - skikkelig ubehagelig! Men dog bedre enn å være direkte kvalm er 8 uker i morgen.
solamora Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Litt uggen. Begynte i de siste dagene. Jeg er 9+2 i dag.
utålmodig82 Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 (endret) Uggen her også. Dårlig i magen også, varierer mellom forstoppet og veldig løs mage. Sulten ofte, klarer fint å spise, god apetitt egentlig, men blir ekstra uggen etterpå... Småkvalm til tider ja. Verst når jeg beveger meg merker jeg, merker lite når jeg bare sitter stille. Er 5+5. Endret 12. november 2014 av utålmodig82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå