Gå til innhold

Svak positiv billigtest rugedag 11

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke skjønne at jeg endelig skal få lov til å skrive dette, men jeg har idag fått svak, men tydelig positiv test!! Satte inn to fine egg 1. november og fikk negativ test 09.november. I dag kl 05.30 var den endelig positiv! 😄 dette er 4. innsett, og jeg har aldri fått positiv før. Kan det være kjemisk? Skal ta blodprøve på torsdag, og er så redd for at de skal si at jeg ikke er gravid allikevel 😕

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180860-svak-positiv-billigtest-rugedag-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!! Det er helt uvirkelig at testen var positiv, vi har aldri vært så nærme, uansett hva som skjer fremover 😊 Mulig jeg tar en ny test allerede ikveld for å se om den er noe sterkere, må bare ikke fly på do hele tiden 😄 skal ihvertfall teste på nytt imorgen tidlig! 😊

Ettersom det er såpass tidlig ville jeg ventet men å teste til i morgen. Hcg dobles hver andre dag å er som regel hos noen lav i starten. Så for å unngå hjerteinfarkt i kveld hvis testen ikke er sterkere, vent heller til hcg er sterkest (på morgenen) 😉. Husker det var ett par dager før testdagen som jeg testet, hvor jeg var usikker på om streken var sterkere eller bare like sterk som dagen før. Jeg så likevel at testene ble sterkere kontra første testen 😊. Det blir en spennende tid i møte 😊

Hehe lurt 😉. Så igjennom bildene av mine tester nå fra dag 11 til 14. Tok tester fra billigetester.no. Jeg ser at testene blir litt sterkere fra dag til dag, samtidig må jeg legge god øyet til for å se det. Min hcg blodprøve var på over 700 dag 14+1 så hcg var det ingenting å si på 😜. Hold meg oppdatert da 👍

Annonse

Annonse

Kan jeg spørre om hvorfor du fikk satt inn 2? Du må ikke svare hvis det blir for privat altså :) Bare lurer, for jeg fikk bare ett, og beskjed om at jeg nok aldri ville få tilbud om to..... muligens siste innsett på siste forsøk liksom.... :/

Anonymous poster hash: 6b8c4...ccb

Jeg har fått satt inn 2 fordi jeg har veldig lav produksjon og mannen min har dårlig kvalitet så vi måtte bruke ICSI. 1. forsøk fikk vi ut kun ett egg, andre forsøk tre egg og 2 ble befruktet og begge inn. 3. forsøk på ganske høy dose fikk vi ut 5, to befruktet og inn. 4. forsøk gikk jeg på maksdose, ble overstimulert rett før uttak, men hadde "bare" 10 follikler. Jeg sier "bare" fordi det er lavt mtp at jeg var overstimulert. Dette forsøket har vært relativt normalt, fikk ut 10, hvor 5 ble befruktet, 4 var bra nok kvalitet for innsett og frys 😊

Hvor hører du til siden du ikke får satt inn to? Det høres veldig rart ut hvis du ikke får lov på siste forsøket heller..

Jeg har fått satt inn 2 fordi jeg har veldig lav produksjon og mannen min har dårlig kvalitet så vi måtte bruke ICSI. 1. forsøk fikk vi ut kun ett egg, andre forsøk tre egg og 2 ble befruktet og begge inn. 3. forsøk på ganske høy dose fikk vi ut 5, to befruktet og inn. 4. forsøk gikk jeg på maksdose, ble overstimulert rett før uttak, men hadde "bare" 10 follikler. Jeg sier "bare" fordi det er lavt mtp at jeg var overstimulert. Dette forsøket har vært relativt normalt, fikk ut 10, hvor 5 ble befruktet, 4 var bra nok kvalitet for innsett og frys

Hvor hører du til siden du ikke får satt inn to? Det høres veldig rart ut hvis du ikke får lov på siste forsøket heller..

Vel, de sa "kanskje" på aller siste tredje forsøket. Men nå er jeg faktisk gravid, så ser ikke ut til at det blir noe problem! :)

Jeg har endometriose og ganske lav eggproduksjon i forhold til alderen min. MEN jeg har ett barn fra før som kom på naturlig vis. Mannen min har ekstremt god kvalitet. Unormalt mange friske svømmere. Utfra hvorfor du fikk to inn så vil jeg kanskje anta at jeg IKKE får fordi livmoren min funker fint så de er kanskje redde for at det skal bli tvillinger.... også kan det være de mener det ville være lett for oss siden mannen har så god kvalitet (?). Jeg fikk ut 4 egg, og 3 lot seg befrukte. Ett ble satt inn og 2 på frys. Men det ene festet seg jo da... så de hadde jo rett :P

Anonymous poster hash: 6b8c4...ccb

Anonym: så gøy at du er gravid!! Gratulerer 😊😊😊 Jeg vet ikke hvilke kriterier de følger for antall egg inn. Første forsøket sa de det ikke var aktuelt å sette inn to fordi jeg var for ung, men de ombestemte seg fort... Kanskje det spørs litt på legen du får også?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...