zoto85 Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jeg lurte bare på om noen hadde tips til hvordan dere løser treg mage problemet? Matvarer som er lurt å spise ol. Drikker mye vann og spiser fiberrik mat, men det finnes alltids noen kjærringråd ol som kan være vel så bra! Håper på mange tips, sikkert ikke bare meg dette gjelder
Paeonia Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Svisker og frukt! Jeg syns også det hjelper med yoghurt/biola. Sliter også med treg mage...! Har lest et sted at i de siste ukene av første trimester er fordøyelsen "dobbelt så treg" som til vanlig, det kjennes i alle fall ut som det stemmer her!...
Neli Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Slet med det etter forrige fødsel. Da anbefalte legen noe som heter Fiber & Frukt fra apoteket. Funket bra. Kjenner jeg er litt treg nå når jeg har blitt gravid ja, men jeg tror jeg må være flinkere å drikke mer vann.
Paeonia Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Det med vann kjenner jeg at jeg også må bli flinkere til...! Jeg drikker egentlig bra tror jeg, men nå når jeg har blitt gravid må behovet for væske ha blitt betydelig økt. Jeg kjenner på tørste flere ganger i løpet av dagen, men klarer liksom ikke drikke nok...! Spesielt kommer tørste på kvelden, og da har jeg ikke så lyst til å drikke så mye, da jeg allerede går mye på do på nettene for tiden.
Minsin1 Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Peppermynte te (kloster sin fra helsekost) roer ned tarmen. Hjelper hos mæ ihvertfall. Magen bråker mindre og..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 I alle mine graviditeter (nå med 3mann) har jeg måttet ta duphalac hver morgen og kveld for å holde magen i gang. Ingenting annet fungerer. Ikke skadelig for barnet Anonymous poster hash: 32652...1ff
solamora Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Jordmor anbefalte yoghurt og Kiwi til meg i går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå