Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 ...utroooolig MYE hver natt?? Helt utslitt når jeg våkner jeg... Anonymous poster hash: 846b2...d6f
Mahem91 Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Ikke hver natt, men ganske ofte. Har drømmer så lange og virkelige som en hel tv-serie!
Neli Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Ja! det var et av de tidligste tegnene jeg hadde på at jeg var gravid. Det var sånn i forrige svangerskap også. Helt klare drømmer som ikke henger på greip
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Ja, drømmer utrolig mye rart Husker fra da jeg gikk gravid med sønnen min så drømte jeg ofte at jeg hadde født, løp inn på barnerommet når jeg våknet men der var såklart ingen baby. Utrolig livaktige drømmer
BumblebeeBaby89 Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Herregud, ja! Det er jo slitsomt å sove nesten. Har ikke mareritt akkurat, men drømmer så mye absurd så det er vondt å følge med. Vil ikke kalle de gode drømmer akkurat. I natt drømte jeg at jeg hadde brytekamp med en okse. *Heve øyenbrynet* Jepp, masse absurde drømmer ja!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Åååå... så godt å høre at jeg ikke er den eneste! Drømmer også historier lange som år, som selvfølgelig er heeelt usannsynlige... :-/ gruer meg til å sove, selv om det ikke er mareritt... HI Anonymous poster hash: 846b2...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå