Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Trenger ikke svar fra de som mener at shaker (nutrilett) bare er tull, dumt osv. Skal kickstarte dietten litt så hsr kjøpt nutrilett shake og supper for en 14 dagers kur. Ideen min er egentlig ikke å gå ned mest mulig de 14 dagene, men mer å komme inn i rutinen med å spise 5 måltider, og ikke masse annet ved siden av. Så dette var dag 1: Frokost (kl 08): 1 shake Lunsj(kl 11): 1 shake Mellommåltid (kl 14): 1 shake Middag: nutrilett suppe + et knekkebrød+ 1 egg Kveldsmat: 1 shake + et eple Vet jo at jeg egentlig ikke skal spise noe ved siden av, men vet at jeg hadde sprukket og spist masse dritt om jeg ikke hadde spist det.. men ødelegger det veldig mye om jeg tar et knekkebrød til suppa og en frukt til kvelds? Noen som har erfaring med dette? Planen etter de 14 dagene er å introdusere et og et måltid igjen, så håper jeg det funker. Gikk på en nutrilett kurs for en del år siden og gikk ned ganske mye. Gikk ikke opp igjen når jeg begynte å spise igjen heller Har 15 kg å gå ned Anonymous poster hash: 6bb86...cf4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Jeg vet du ikke vil ha råd fra de som mener dette er tull. Du vil gå ned, men like fort opp! Ønsker du det? Jeg fikk spiseforstyrrelse og starten på den var Shake! Etterpå har jeg utdannet meg blant annet innenfor ernæring. Så det jeg sier er basert på både personlige meninger og faglige kunnskaper. Du kan gå ned like mye på mat! Greteroede?! Hvis du likevel bestemmer deg for å velge Shake. Ta i det minste multivitamin og omega-3!!! Og tenk deg godt om. Som sagt! Er det noe jeg har lært er det at jeg ALDRI skal ta den enkle utveien igjen, for det gjorde alt annet i livet mitt så utrolig vanskelig! Sliter fortsatt! Anonymous poster hash: b4fe8...791
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Går man ned for raskt vil mye av vektnedgangen være muskler... så om du senere ønsker en livstilsendring for å holde vekten nede må du klare deg på enda færre kalorier om dagen om du nå mister muskelmasse. Snakker av erfaring, har selv gått på nutrilett shake-kur Anonymous poster hash: 8f873...389
*Smiley* Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 (endret) Nei. Det ødelegger ikke noe. Nutrilett er så lavt på kalorier at det å supplere med litt mat er bra. Det krever mye disiplin å holde ut en Shake kur , så litt å spise ved siden av gjør det nok lettere å holde ut de 14 dagene. Endret 11. november 2014 av *Smiley*
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg har gått ned mange kilo på noka. Og kunne fortsatt i mange år til om jeg ikke var blitt syk. Jeg spiste som regel mer eller mindre vanlig middag. Små mengder og sunt, men likevel. Du kan godt spise utenom kuren, det eneste forskjellen er jo dess mer du spiser, dess mindre/senere går du ned i vekt. Det er ikke noe galt i å bruke shake dersom du følger anvisningene til hvordan du skal innføre måltider igjen etterpå. Det er likt uansett hvordan du slanker deg, du må endre vanene. Legger du om til noka/Nutrilett først for så å legge inn gode vaner kan det funke vell så fint. Ender du opp med samme vaner du har før du starter en diett går du opp i vekt igjen uansett hvilken vei du har prøvd, grete rode, shake, lavkarbo, uansett handler det om vaneendring. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå