Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Kan man bestille vann (gratis) på restaurant eller må man bestille noe mer fancy, som Farris, Olden eller Voss? Hva er deres meninger? Anonymous poster hash: 2f4f7...572
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Jeg bestiller alltid vann. Noen ganger, når det passer seg slik, bestiller jeg et glass vin også, men alltid vann. Anonymous poster hash: 988f1...677
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 På en del (og spesielt finere) restauranter er "vann" synonymt med Olden, ikke springvann. Anonymous poster hash: 01320...42e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Alltid vann. Anonymous poster hash: 3e57d...3a9
n74 Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Jeg bestiller vann, hvis det er kun det jeg har lyst på. Sikkert ikke riktig, men det bryr meg ikke. Nå har jeg som oftes lyst på farris eller lignende og blir da alltid sittende med et glass vann i tillegg fordi det alltid skjenkes når man setter seg. Det ser skikkelig teit ut :-D
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Jeg bestiller ofte "bare ett glass vann". Synes springvann er det desidert beste vannet, og jeg gidder virkelig ikke å betale i dyre dommer for emballasjert utgave av det samme vannet som vi har på hytta... Anonymous poster hash: 3493d...40f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Som tidligere servitør kan jeg si at det er helt ok å bestille vann. Det som derimot er irriterende er hvis man har et selskap der alle drikker vann, bestiller den billigste retten på menyen og blir sittenede i 4 timer så man ikke får tatt inn andre gjester. Hvis selskapet i tillegg ikke tipser, så er det nok et par servitører som vil riste på hodet når du går ;-) Anonymous poster hash: 22587...e7d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Bestiller alltid vann, da jeg ikke liker brus. Noen ganger bestiller jeg vin og, men tar alltid vann ved siden av. Og mener at det selvfølgelig må gå greit å bestille vann. Anonymous poster hash: 56a9a...7e3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 Som tidligere servitør kan jeg si at det er helt ok å bestille vann. Det som derimot er irriterende er hvis man har et selskap der alle drikker vann, bestiller den billigste retten på menyen og blir sittenede i 4 timer så man ikke får tatt inn andre gjester. Hvis selskapet i tillegg ikke tipser, så er det nok et par servitører som vil riste på hodet når du går ;-) Anonymous poster hash: 22587...e7d Hvorfor det? Man har vel like mye rett til å sitte der selv om alle drikke vann og bestiller den billigste maten? Anonymous poster hash: 9e716...0b5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Som tidligere servitør kan jeg si at det er helt ok å bestille vann. Det som derimot er irriterende er hvis man har et selskap der alle drikker vann, bestiller den billigste retten på menyen og blir sittenede i 4 timer så man ikke får tatt inn andre gjester. Hvis selskapet i tillegg ikke tipser, så er det nok et par servitører som vil riste på hodet når du går ;-) Anonymous poster hash: 22587...e7d Hvorfor det? Man har vel like mye rett til å sitte der selv om alle drikke vann og bestiller den billigste maten? Anonymous poster hash: 9e716...0b5 Selvfølgelig har man rett til det (akkurat som servitørene har rett til å riste litt på hodet i smug), jeg sier bare hva som faktisk skjer. Anonymous poster hash: 22587...e7d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 De fleste restaurantene jeg spiser på setter frem en karaffel vann før vi har bestillt noe som helst enda. Så sjelden jeg spør om vann da det allerede er å få på bordet Anonymous poster hash: 6c1ab...da6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 Jeg bestiller ofte "bare ett glass vann". Synes springvann er det desidert beste vannet, og jeg gidder virkelig ikke å betale i dyre dommer for emballasjert utgave av det samme vannet som vi har på hytta... Anonymous poster hash: 3493d...40f Emballasjert? Den var ny. Det heter emballert. Anonymous poster hash: 0fc70...07d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 Jeg bestiller ofte "bare ett glass vann". Synes springvann er det desidert beste vannet, og jeg gidder virkelig ikke å betale i dyre dommer for emballasjert utgave av det samme vannet som vi har på hytta... Anonymous poster hash: 3493d...40f Emballasjert? Den var ny. Det heter emballert. Anonymous poster hash: 0fc70...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå