Gå til innhold

Hvor kjøper dere fint mammatøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det med tights og hverdagskjoler er egentlig veldig greit.

Er førskolelærer så hverdagskjolene bør være veldig hverdags..om du forstår.

Greit å føle seg fin, men det må være praktisk også. Hvor kjøper du kjoler?

Jeg kjøper buksene på H&M. Synes faktisk de holder seg godt. Har en del fine klær ellers også der, men kvaliteten synes jeg er så som så, men noe holder seg bra  Ellers liker jeg veldig godt mamalicious, men det merket finner jeg kun på nett. Sjekk ut Zalando og La Redout :-)

Annonse

Jeg kjøper det meste på Ebay. Mye billigere både mamma- og ammeklær der.

Men sånn ellers bruker jeg mine vanlige klær enda. Får ikke mage før rundt uke 20+. Og også da har jeg mange vanlige komfortable klær som kan brukes (kjoler, strechy bukser o.l)

Jeg trenger klær til begravelse, og det ganske snart. Hvor finner jeg det?

Ellos har noen fine :-)

Mye fint der ser jeg, takk for tipset! Hvordan er størrelsene der da?

Tror de merkene er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker str M til vanlig og bestiller også det i gravidklær. Alt har vært passelig :-)

Jeg trenger klær til begravelse, og det ganske snart. Hvor finner jeg det?

Ellos har noen fine :-)
Mye fint der ser jeg, takk for tipset! Hvordan er størrelsene der da?

Tror de merkene er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker str M til vanlig og bestiller også det i gravidklær. Alt har vært passelig :-)

Da har jeg bestilt en kjole med ekspresslevering. Håper den sitter fint. Takk for tipset, var mye fint der inne. Blir muligens mer shopping der :)

Annonse

Jeg kjøper mammabukser på H&M og så bruker jeg sånn lange tanktopper fra Gina Tricot over. Ofte med cardigans eller blazere til. Kjøpte en mammakjole fra H&' i str. M (min vanlige str), men den var altfor stor! Lurt å prøve modellene på før man kjøper! Henger meg på tråden om juleklær for gravide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...