TrueHæppiness Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Hei, Har en gutt på 3,5 år som jeg skal lage adventskalender til. I fjor hadde jeg et bilde for hver dag av han selv/familien med ting vi har opplevd ila året som har gått. Har tenkt litt i samme gaten i pr, men kanskje legge til opplevelser/aktiviteter vi kan/skal gjøre sammen den dagen. Er det noen av dere som har andre gode forslag tar jeg gjerne mot ideer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 13. november 2014 #2 Del Skrevet 13. november 2014 Så lagt fikset: En pepperkakeform som betyr at vi skal bake pepperkaker, badebukse/badebleie som betyr tur i svømmehallen, kakaopulver pose, hodelykt (gøy ute på kvelden), små figur-stempler fordelt på flere dager, til å lage popcorn, bilde av fruktsalat (lage sammen), noen klistremerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrueHæppiness Skrevet 17. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2014 La også ut forspørsel på anonymforum og fikk endel tips derfra, bl.a pepperkakeform, badebukse o.l:) Hodelykt, den tar jeg med meg.Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå