Gå til innhold

Denne eggløsningstesten er positiv?

Anbefalte innlegg

http://tinypic.com/r/2i6ndic/8

Jeg har denne måneden hatt en SA, og fått bekreftet hos jordmor at det snart har tømt seg helt i livmora, og at jeg kunne se frem mot ny prøveperiode.
Jeg regnet ut etter første blødningsdag i SA (som vanlig mens ellers) og fikk vite når jeg skulle ha eggløsning neste gang og fikk 11.november, og tok denne idag (10.november).

Denne er positiv, sant? Må bare dobbelskjekke siden jeg er litt paranoid dame for tiden.. hehe :-) 
Takk for svar på forhånd!

post-862254-0-48210600-1415632028_thumb.jpg

Endret av Anonym1507

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er positiv :)

Har du sjekket at det ikke er hcg som henger igjen etter saèn forresten?

Kondolerer så mye, synd du skulle oppleve SA. Håper du har eggløsning nå og at du er raskt tilbake :)

Takk for det  :klemmer: sykt kjipt, og sliter med det, men prøver å fokusere på å se frem. 

Slår hcg-en ut på eggløsningstesten også? Jeg har ikke testet meg med GT siden over en uke siden, bør jeg teste igjen? 

Ja, det er positiv :)

Har du sjekket at det ikke er hcg som henger igjen etter saèn forresten?

Kondolerer så mye, synd du skulle oppleve SA. Håper du har eggløsning nå og at du er raskt tilbake :)

Takk for det  :klemmer: sykt kjipt, og sliter med det, men prøver å fokusere på å se frem. 

Slår hcg-en ut på eggløsningstesten også? Jeg har ikke testet meg med GT siden over en uke siden, bør jeg teste igjen? 

Du bør teste for hcg ja. Men er det første el testen din? du har ikke fått en negativ test enda?

El tester slår ut på hcg ja, men g tester slår ikke ut på LH ;)

Jeg vet hvordan det føles, mistet selv i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...