Gå til innhold

Julegave ønsker - hva ønsker dere til deres baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, det var litt vanskelig. Har lurt på dette selv, og har kommet frem til noen få ting. Jenta mi er 4 mnd i slutten av desember, så jeg har lyst til å ønske meg klær til henne (er det str 68 som er 4-5 mnd?), kanskje en fin utedress, sånn aktivitetsmatte til å ha på gulvet og noen leker/bitering? Blir så vanskelig når man har alt fra før av ;)

Annonse

Ulltøy: body med koselig mønster på, ullstilongs med fot (gjerne Joha eller hust&claire), ullhals (gjerne med bomull innerst), og ullpysj (hel drakt samme hvilken farge) siden mi sparker av seg dyna.

Flere smekker!!! Kan jo ikke kjøre en vaskemaskin kun pga tom for rene smekker. Type er sikkert avhengig av ungen. Mi spiser fint og trenger derfor bare en liten en til det som detter ut av munnen.

Ellers blir vi glade for alle klær, selv om hun har det meste fra før. Har nok bamser. Leker vil jeg helst velge selv og vil ikke ha for mye av det, men er det noe "pedagogisk riktige" leker så er det topp!

Anonymous poster hash: f1cbc...b63

Ulltøy: body med koselig mønster på, ullstilongs med fot (gjerne Joha eller hust&claire), ullhals (gjerne med bomull innerst), og ullpysj (hel drakt samme hvilken farge) siden mi sparker av seg dyna.

Flere smekker!!! Kan jo ikke kjøre en vaskemaskin kun pga tom for rene smekker. Type er sikkert avhengig av ungen. Mi spiser fint og trenger derfor bare en liten en til det som detter ut av munnen.

Ellers blir vi glade for alle klær, selv om hun har det meste fra før. Har nok bamser. Leker vil jeg helst velge selv og vil ikke ha for mye av det, men er det noe "pedagogisk riktige" leker så er det topp!

Anonymous poster hash: f1cbc...b63

"Pedagogiske leker"? Leker er da leker, tenker jeg..? I dag er fokuset på det der så stort at man skal lete lenge for å finne en feil leke til de små...

Helst ting/leker man kan bruke lenger enn et par måneder..

#Lekekjøkken i plast

#Wheelybug

#Klær i str 86

#Puttekasse/Stableklosser

#Little People leker

#Kjekke badeleker

Anonymous poster hash: 742b3...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...