håpefull *er mamma* Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg var så aktiv her inne da vi prøvde å få første barnet. Nå er tiden knappere, naturlig nok. Jeg fikk satt inn to fryseegg for en uke siden, etter nedregulering. Første gang jeg nedregulerer før fryseforsøk, og har byttet ut Progynovaen med estradotplaster. Enn så lenge ingen store symptomer, men litt uggen av og til. Legger merke til livmortappen når jeg setter lutinusen, da jeg ikke bruker aplikatoren men fingerene (redd for risper på livmortappen, som jeg har fått før). Den har gitt meg pekepinn på hvordan det har gått tidligere, men man kan jo aldri være sikker på noen ting før testdagen 😜 Uansett... vil bare si at jeg tenker på alle dere andre som også strever med å få barn. Skal prøve å slenge meg med "novemberjentene", men får se hva tiden tillater. Har faktisk brukt noen egenmeldingsdager denne gangen for å ta litt vare på meg selv. Kjenner at det har vært for mye stress rundt forsøkene, og det vet man jo er kontraindisert 😔 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180672-hei-til-alle-dere-tapre-damer-n%C3%A5-er-det-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-og-er-n%C3%A5-n%C3%A5-rd-7/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stompen80 Skrevet 10. november 2014 #2 Del Skrevet 10. november 2014 Masse lykke til med pågående forsøk! Det er alltid kjekt å høre fra dere som "har fått det til" Vedrørende lutinus så har jeg vært igjennom to runder med dette og skal ha min tredje i januar, så lurer litt på det med risper på livmortappen? Hvordan oppdaget du det og hva er evt "farene"? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180672-hei-til-alle-dere-tapre-damer-n%C3%A5-er-det-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-og-er-n%C3%A5-n%C3%A5-rd-7/#findComment-146797925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 11. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2014 Masse lykke til med pågående forsøk! Det er alltid kjekt å høre fra dere som "har fått det til" Vedrørende lutinus så har jeg vært igjennom to runder med dette og skal ha min tredje i januar, så lurer litt på det med risper på livmortappen? Hvordan oppdaget du det og hva er evt "farene"? Hei Vet ikke hvor vanlig det er å få risper, men det er ikke farlig. På de første forsøkene jeg hadde, da vi skulle ha nr 1, tok jeg crinone. Jeg hadde da ektopivev, og fikk masse risper på livmortappen av staven. Som sagt; ikke farlig, men fikk mye blødning (ikke kraftig) og det er forferdelig slitsomt. Gikk over til utrogestan på de to siste forsøkene, etter å ha fått penslet tappen, blødningene stoppet og ble gravid på siste Ektopivevet har forsvunnet etter graviditeten, har ihvertfall veldig lite igjen. Fikk konstatert et lite risp på tappen igjen etter at jeg startet m forsøkene igjen (er ikke helt sikker på at det har kommet i forbindelse med det), har fått penslet tappen på nytt for å redusere / hindre blødninger. Så man kan vel si at jeg er klok av skade, og putter ikke "spisse" gjenstander opp der Mer skånsomt å bruke fingrene, og den kommer nok så godt som like langt opp. Ble litt langt det her. Håper det ga mening Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180672-hei-til-alle-dere-tapre-damer-n%C3%A5-er-det-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-og-er-n%C3%A5-n%C3%A5-rd-7/#findComment-146800420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå