Gå til innhold

når ble jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe? (har bestilt tidlig UL, men lurer veldig, så hører om det er noen damer her som kan hjelpe meg) :)

jeg har ikke hatt menstruasjon på evigheter, derfor jeg ikke aner..

jeg testen negativt på en G test 12 Oktober, og testet positiv på G test 16 oktober.

kan jeg regne meg 10 dager bakover på 16 oktober og komme til 6 oktober og 10 dager tilbake på 12 oktober og komme til 2 oktober.. så tenkte at jeg ble gravid etter samleie i tidsrommet 2-6 oktober?

Anonymous poster hash: d8374...912
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180667-n%C3%A5r-ble-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det avhenger helt av sykluslengde. Umulig å regne ut om du ikke har hatt menstruasjon eller ikke aner når eggløsning kan ha funnet sted. 

Men, mange får positiv test på IKM (ca), og man regner normalt sett en syklus på 28 dager. Du fikk positiv test 16. okt, og da ville jeg regnet 14 dager bakover, til 2. okt. Hvorfor regner du 10 dager når du regner bakover?

Anonymous poster hash: 0d0fb...365

Tipper termin 25.juni :)

Let me know ;)

Anonymous poster hash: 4aae1...a9e

har ikke UL før om 2 uker, men skal si i fra om jeg husker det :)

grunnen for at jeg tenker 10 dager er etter en lege rapport jeg har lest, men såklart det er tidligst 10 dager etter befruktning og varierer fra kvinne til kvinne avhengig av HCG. men føler jeg har noen dager å utelukke siden jeg fikk en negativ G-test først... og jeg kan skimte i det fjerne av min hukomelse at jeg hadde EL slim helgen 4-5 oktober (er så lenge siden jeg har hatt EL slim så tenkte ikke på hva at det var det, bare at det var mye ekkelt slim :/)

Anonymous poster hash: d8374...912

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...