GĂ„ til innhold

Kvalme! Hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnet ut at vi er gravide med nr 2 :) Men, kvalmen har allerede satt inn, og jeg fÞler meg lammet. Jeg klarer ikke Ä dra ut for Ä sitte pÄ forelesninger pga brekninger i tide og utide. Jeg klarer nesten ikke Ä spise, og jeg sliter med Ä komme med ut for Ä fÄ levert den stÞrste i bhg :( Hun er 2,5, og elsker bhg, sÄ vil ikke Þdelegge det for henne.

Er det noen som har noen gode tips mot kvalmen? Alle tips og rÄd mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei😊 uff, sĂ„nn hadde jeg det i mine fĂžrste svangerskap.. Men om du har noen Ritz kjeks pĂ„ nattbordet som du fĂ„r i deg fĂžr du stĂ„r opp, sĂ„ bruka det Ă„ hjelpe 😊

Skrevet

Sliter jeg ogsÄ og mÄ spise noe annenhver time! Jeg e drittlei av Ä spise men det er det eneste som demper kvalmen ti en viss grad! For tiden gÄr det i rugsprÞ med brunost :)

Anonymous poster hash: 35a6a...042

Skrevet

RugsprÞ med brunost spiser jeg ogsÄ fortiden hehe :)

Jeg er ogsÄ kvalm og uggen hele dagen. Uke 9+0 nÄ, Ä fÞlte kvalmen var verre i gÄr og i dag :(

Her er det eneste som hjelper Ä spise. Helst tÞrre ting. Men kald frukt er ogsÄ noe jeg syns lindrer litt.

Anonymous poster hash: 80aaf...89f

Skrevet

Sliter med det samme,kvalm fra morgen til kveld.. Men jeg venter tvillinger, sÄ kan vel ikke regne med annet:)

For min del hjelper det Ă„ spise lite og ofte!og isbiter:))

Skrevet

SmÄ og hyppige mÄltider skal hjelpe. Er kvalmen svÊrt uttalt, som det hÞres ut som i trÄdstarters tilfelle, finnes det medisiner (antihistaminer) som er trygge Ä bruke. Legen vil for eksempel kunne skrive ut Postafen.

Skrevet

Trudde eg hadde spy sjuka.. Hadde gitt opp Ä bli gravid. Men eg synest den varte vel og lenge!!! 10-12 dager siden eg fekk den. Skikkelig kvalm hele tiden, vÄkner om nettene og sliter.. Men kaster ikkje opp... I gÄr tok eg en rfsu test.. Bare for Ä sjekke.. Ingen fÞlelse for at eg skulle vere gravid... Men, der var det en svaaaaaaaaaaaaak strek.. Med morgen urin... Gjekk rett ned og sa til mannen min at det var hans feil at eg er sÄ kvalm... Han skjÞnte ingenting fÞr eg la testen pÄ bordet.... Tok en ny no bare for Ä sjekke, CBS digital.. StÄr GRAVID :) er no 3+6

Skrevet

Sliter med det samme,kvalm fra morgen til kveld.. Men jeg venter tvillinger, sÄ kan vel ikke regne med annet:)

For min del hjelper det Ă„ spise lite og ofte!og isbiter:))

Jeg venter ogsĂ„ tvillinger 💜💜

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...