Ziiona Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Har akkurat funnet ut at vi er gravide med nr 2 Men, kvalmen har allerede satt inn, og jeg føler meg lammet. Jeg klarer ikke å dra ut for å sitte på forelesninger pga brekninger i tide og utide. Jeg klarer nesten ikke å spise, og jeg sliter med å komme med ut for å få levert den største i bhg Hun er 2,5, og elsker bhg, så vil ikke ødelegge det for henne. Er det noen som har noen gode tips mot kvalmen? Alle tips og råd mottas med stor takk!
BarnNr.4 :) Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Hei😊 uff, sånn hadde jeg det i mine første svangerskap.. Men om du har noen Ritz kjeks på nattbordet som du får i deg før du står opp, så bruka det å hjelpe 😊
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Sliter jeg også og må spise noe annenhver time! Jeg e drittlei av å spise men det er det eneste som demper kvalmen ti en viss grad! For tiden går det i rugsprø med brunost Anonymous poster hash: 35a6a...042
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Rugsprø med brunost spiser jeg også fortiden hehe Jeg er også kvalm og uggen hele dagen. Uke 9+0 nå, å følte kvalmen var verre i går og i dag Her er det eneste som hjelper å spise. Helst tørre ting. Men kald frukt er også noe jeg syns lindrer litt. Anonymous poster hash: 80aaf...89f
Fru B. Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Sliter med det samme,kvalm fra morgen til kveld.. Men jeg venter tvillinger, så kan vel ikke regne med annet:) For min del hjelper det å spise lite og ofte!og isbiter:))
Astrum Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Små og hyppige måltider skal hjelpe. Er kvalmen svært uttalt, som det høres ut som i trådstarters tilfelle, finnes det medisiner (antihistaminer) som er trygge å bruke. Legen vil for eksempel kunne skrive ut Postafen.
ankah81 Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Trudde eg hadde spy sjuka.. Hadde gitt opp å bli gravid. Men eg synest den varte vel og lenge!!! 10-12 dager siden eg fekk den. Skikkelig kvalm hele tiden, våkner om nettene og sliter.. Men kaster ikkje opp... I går tok eg en rfsu test.. Bare for å sjekke.. Ingen følelse for at eg skulle vere gravid... Men, der var det en svaaaaaaaaaaaaak strek.. Med morgen urin... Gjekk rett ned og sa til mannen min at det var hans feil at eg er så kvalm... Han skjønte ingenting før eg la testen på bordet.... Tok en ny no bare for å sjekke, CBS digital.. Står GRAVID er no 3+6
mam&mam Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Sliter med det samme,kvalm fra morgen til kveld.. Men jeg venter tvillinger, så kan vel ikke regne med annet:) For min del hjelper det å spise lite og ofte!og isbiter:)) Jeg venter også tvillinger 💜💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå