Gå til innhold

Dere som er gravid med nummer 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å bli tobarnsmor,men tenker en del på om det vil gå bra å passe på to små i starten,det med amming og nok tid til begge to.Nr en er 7mnd nå og det vil være 14mns mellom de. Hvordan tenker dere på dette?

Anonymous poster hash: db70d...4f5

Skrevet

Dette lurer jeg også litt på - blir 2 år mellom mine to :)

Anonymous poster hash: f57f4...0f8

Skrevet

Lurer på det samme jeg også. 2 år mellom her også ;)

Skrevet

Jeg har tre, og overgangen til 2 og overgangen til 3 har gått veldig fint. Du finner rutiner som passer deg, barna og din hverdag :) Her er mannen mye ute å reiser så jeg går i mamma modus når jeg er alene med de. Rutiner er nøkkelordet :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Her er det ikke store bekymringen, førstemann blir åtte år bare noen måneder etter babyen blir født. Men det blir rart å begynne småbarnstiden "på nytt" nå når det er så lenge siden :)

Skrevet

Her blir det ca 16-17 mnd mellom. Jeg tenker at pappaen må ta i et ekstra tak og at jeg må avvende hun lille med puppen en god stund før nr. 2 kommer til verden. Ellers har jeg ikke tenkt så mye mer på det.. Utenom at det blir koselig og travelt!

Skrevet

Her blir det 5 år i mellom. Tenker det kommer til å gå veldig fint og mye hjelp og inkludering😊

Skrevet

Her blir det 3 år mellom. Tror det kommer til å gå greit, termin i sommerferien, så da har vi mye besøk og mannen er hjemme. Han reiser mye ellers i året, men tenker det går greit ettersom  storesøster går i barnehage :)

Skrevet

Jeg er alene, men det blir akkurat 5 år mellom så tror det skal gå kjempefint...

Anonymous poster hash: 8c5f2...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...