Gå til innhold

Iben, Ingrid eller Selma?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mine assosiasjoner er at Ingrid er klassisk, pent og feminint. Selma er mer trendy (litt urbant/Grunerløkka) mens Iben er litt dansk-moderne, men likevel tidløst... Spørs hva dere er ute etter:) Ingen av dem er feil.

Anonymous poster hash: 45903...241

Samme hvilke måned hun koommer vel? Iforhold til navn tener jeg.

Syns ihvertfall Iben er penest.

Hehe;) Jeg synes man bør unngå August hvis barnet blir født i august, Mai i mai osv.. Men det er nå bare meg. Og for desember er det ikke så relevant. Men antar HI bare ville si noe om at det ikke er så lenge til hun kommer, kanskje?

Anonymous poster hash: 63ceb...86c

Annonse

Jeg ville ikke valgt Iben pga. forvirring rundt kjønn, da måtte jeg hatt et navn til, i alle fall. Synes det er litt for "Ben" til å være jentenavn, også. Men det er bare min smak. Selma liker jeg ikke så godt, men vet ikke hvorfor. Ingrid er veldig pent, men jeg synes det er litt kjedelig fordi så mange heter det i min generasjon.

Alle er forsåvidt fine. Hvis jeg selv "måtte" velge et av disse, ville jeg valgt Ingrid. Men hvis jeg skal anbefale et av de til en som liker alle: 1. Selma, 2. Ingrid, 3. Iben.

Jeg ville ikke valgt Iben pga. forvirring rundt kjønn, da måtte jeg hatt et navn til, i alle fall. Synes det er litt for "Ben" til å være jentenavn, også. Men det er bare min smak. Selma liker jeg ikke så godt, men vet ikke hvorfor. Ingrid er veldig pent, men jeg synes det er litt kjedelig fordi så mange heter det i min generasjon.

Alle er forsåvidt fine. Hvis jeg selv "måtte" velge et av disse, ville jeg valgt Ingrid. Men hvis jeg skal anbefale et av de til en som liker alle: 1. Selma, 2. Ingrid, 3. Iben.

Iben er fint på både jenter og gutter det.

Kjenner en jente og en gutt som heter det og syns det er fint unisex navn.

Så det blir nok din mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...