babelina Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Sambo og jeg prover babylykken men denne mnd ble det bare sex en gang...til gjengjeld hadde jeg positiv egglosningstest morgenen etter...noen som har opplevd bli gravid etter bare en eneste gang I halmen??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Alt kan skje. Noen blir jo gravide etter voldtekt også... Anonymous poster hash: cef91...61b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Det var da voldsomt til svar.. Jeg ble gravid med datteren min etter kun 1 samleie mellom eggløsning og mensen. Ikke superplanlagt, men heller ikke uønsket. Så ja, det kan jo skje det! Timingen kan jo være helt riktig den ene gangen man prøver. Anonymous poster hash: c0fcc...35b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Vi har prøvd i 2 år uten hell. Skulle ha en pause-måned uten pliktsex og testing. Skjedde en gang i god tid før antatt el, og plutselig satt spiren. Anonymous poster hash: f22fa...206
Frufluffy Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 JA . Vi hadde sex en gang på en måned og jeg er vist gravid. Skjedde sist også . Tok ut spiralen og hadde en blødning, så sex en gang og så,gravid. Mannen syns det er utrolig kjipt at det ikke blir mer hompa hompa før jeg tester positivt
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Her kastet vi kondomen en søndag i september, og tror jaggu den satt på første! Så jada, fullt mulig Anonymous poster hash: 954ed...d36
babelina Skrevet 10. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2014 Da krysser fingreneTakk alle for flott svar
missdec Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 (endret) Det kan absolutt gå Vi rakk bare en runde i halmen og det var på kvelden før eggløsning, og vips satt spiren Lykke til! Endret 11. november 2014 av JuliBaby2015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå