Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann er 21 uker på vei og lurer på om det er vanlig og føle tung pust allerede nå? Føler jeg av og til må anstrenge meg for og puste. Huff det er skikkelig ubehagelig, blir nervøs for og svime av 😁 noen som føler det likedan?

Ta gjerne enntitt innom maritasta.blogg.no :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har det likedan, og er bare 13 uker på vei. Har hatt det sånn i mine forrige svangerskap også. Ganske slitsomt, spesielt på kvelden, for det føles som om jeg har vært ute og løpt. Er nok ganske vanlig tror jeg.

Skrevet

Vært tungpustet siden uke 13-14, men magen er stor også, med livmoren høyt oppe :) Nå vet jeg jo hvorfor, hehe. Var ikke sånn med mine andre to : P

Skrevet

Huff føler det skikkelig ekkelt for merker at jeg av og til får hjertebank og at hjerte jobber hardere det har kommet nå de siste dagene :-s har det noe med graviditeten da? :) takk for svar ❤️

Skrevet

Veldig tung pust her også, og begynte veldig tidlig denne gang .-(  Jeg er/var tom for jern og leste at det også gir symptomer som tung pust.

Skrevet

Jeg sliter en del med pusten, er 13+4, legen mener det er fordi jeg har veldig lavt blodtrykk.

Skrevet

Får vel skjekke hos jordmor til torsdag både blodtrykk og blodprosent men er litt ekkelt det der med hjertebank håper det ikke er farlig

Skrevet

Hjertebank er også helt normalt. Vi har ekstra blod i kroppen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...