Gå til innhold

Kan dere se en strek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser det du ser, altså en slags skygge... men den er ikke positiv dessverre, dette er bare et avtrykk av hvor streken skal vise seg. Jeg har redigert bildet ditt i svart hvitt som da tydeligere ville vist en ordentlig strek, og da er testen helt blank...

Anonymous poster hash: 32bac...dd3

Annonse

Kjekt å høre at det kanskje kan bety graviditet, og hvertfall betryggende at dere andre også ser streken hehe..

Jeg får sannsynligvis flere gt'er i posten på mandag, denne var den siste jeg hadde og jeg tok den fredagsmorgen. Blir spennende å se hva resultatet er på mandag.

Jeg ser det du ser, altså en slags skygge... men den er ikke positiv dessverre, dette er bare et avtrykk av hvor streken skal vise seg. Jeg har redigert bildet ditt i svart hvitt som da tydeligere ville vist en ordentlig strek, og da er testen helt blank...

Anonymous poster hash: 32bac...dd3

Underlig at du helt bastant kan si at HI ikke er gravid.. Basert på et redigeringsprogram🙈

Anonymous poster hash: 038c9...706

Annonse

Tok en docmorris test i morges (har ikke fått de jeg har bestilt i posten enda), men denne ble negativ såvidt jeg forstår. Det er bare en vannrett rosa strek utenom kontrollstreken. Har lagt ut bilde av denne også. Er det vanlig å få vannrett strek på disse testene?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80114-docmorris/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...