Gå til innhold

Kan dere se en strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser en "skyggestrek" på denne teste, og sendte bildet til samboeren min, som ikke så noe. Er det meg som ser syner? Dersom dere ser en strek, har dere hatt samme streken uten å være gravid?

post-862375-98580_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildet virker ikke.

Anonymous poster hash: 4cdd4...276
Skrevet

Ser en svak strek, ja. Håper den klorer seg fast! :)

Skrevet

Jeg ser det du ser, altså en slags skygge... men den er ikke positiv dessverre, dette er bare et avtrykk av hvor streken skal vise seg. Jeg har redigert bildet ditt i svart hvitt som da tydeligere ville vist en ordentlig strek, og da er testen helt blank...

Anonymous poster hash: 32bac...dd3
Skrevet

Min test såg slik ut første gang, er i dag 23+4 :)

Skrevet

Ja, jeg ser helt klart en rosa strek der. Har aldri fått antydning til slik strek på disse testene om jeg ikke var gravid. Ta en ny i morgen tidlig!

Skrevet

Kjekt å høre at det kanskje kan bety graviditet, og hvertfall betryggende at dere andre også ser streken hehe..

Jeg får sannsynligvis flere gt'er i posten på mandag, denne var den siste jeg hadde og jeg tok den fredagsmorgen. Blir spennende å se hva resultatet er på mandag.

Skrevet

Jeg ser også en svak svak strek, slik var mine tester helt til å begynne med. Testene ble sterkere og sterkere og i dag er jeg 12 uker på vei :)

Anonymous poster hash: 511b3...7d4

Skrevet

Jeg ser streken. Slik var det på min og jeg har no ein på 2 år.

Anonymous poster hash: 531fe...ab4

Skrevet

Jeg ser det du ser, altså en slags skygge... men den er ikke positiv dessverre, dette er bare et avtrykk av hvor streken skal vise seg. Jeg har redigert bildet ditt i svart hvitt som da tydeligere ville vist en ordentlig strek, og da er testen helt blank...

Anonymous poster hash: 32bac...dd3

Underlig at du helt bastant kan si at HI ikke er gravid.. Basert på et redigeringsprogram🙈

Anonymous poster hash: 038c9...706

Skrevet

Slik så min første test ut med førstemann :) Har hatt mange skyggestreker på billigtester og de har vært både tynnere og ikke antydning til rosa. Håper den er sterkere om noen dager :)

Skrevet

Beklager ser ingen farge, bare en skyggestrek. 

Anonymous poster hash: 13c9f...84c
Skrevet (endret)

Ser en svak rosa strek :) Gratulerer :)

Edit;

Redigert til negativ. Der ser du fint at den "lyser" som kontrollstreken :) 

cuP4Zv.jpg

Endret av ♥Tullerusk♥
Skrevet

Hadde en slik strek selv. Er 6+4 idag :-)

Gratulerer med spiren :-)

Skrevet

Ja, har tatt flere tester med billigstrimlene, og alle er negative, så da var nok den jeg tok falsk positiv.

Skrevet

Den var nok ikke falsk positiv, det var nok et egg som festet seg men gikk til grunne veldig tidlig. Det skjer VELDIG ofte, og hadde du ikke testet hadde du ikke visst om det.

Anonymous poster hash: 33662...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...