Gjest Løvemusene Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Har hatt flere fryseforsøk (både et og to egg inn) som ikke har gått bra. Nylig hatt et negativt ferskforsøk nå hvor vi igjen fikk to på frys. Kan vi velge å spare disse, og gå rett på nytt ferskforsøk..? Lite å finne på Google om det. Vet noen av dere? Skal selvsagt spørre sykehuset når de åpner mandag.. Hører til Riksen
F*PCO Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Tror ikke de vil sette igang ivf-sirkuset når det finnes embryoer på frys. Vi sparer fryseembryoer, men vi er i det private og dekke alle utgiftene selv. De ville også helst at vi brukte frysevarer;-)
TaraLaili Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Hei. Jeg hører til St. Olav, og der fikk jeg begynne på nytt ferskforsøk selv om jeg hadde egg på frys. Hadde bare ett igjen og måtte tine tre ved første fryseforsøk, så var kanskje derfor jeg fikk gjøre det. Men skader uansett ikke å spørre. Lykke til.
Gjest Gullebolle Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Går jo ann å spørre men er nok lettere i det private. Hvis du har lite egg/høy alder er det nok en mulighet. Jeg har også hatt mange negative fryseforsøk, og 2 SA ved frys. Men jeg har jammen med en frisk og fin gutt som et resultat av fryseegg:) Så det er mulig!
Gjest Løvemusene Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Takk for svar Jeg får vel ta de i mot, må få trua på at det kan gå bra også! Mye kortere og lettere prosess og. Og får jeg inn begge, så hjelper det litt på håpet også! ❤
TaraLaili Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Jeg må bare legge til at det andre ferskforsøket også endte negativt, og at egget jeg hadde på frys og ikke hadde tro på resulterte i en graviditet😊 Er 12 uker på vei med det nå👍😊 Så det er absolutt håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå