Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Har en nevø som bare ønsker seg en spesiell type Lego til jul, så det er rimelig stor sjanse for at han får noen like. Her har vi bare lekebutikker som ikke finnes i nærheten av dem. Vil han få byttet i en annen kjede enn det er kjøpt, hvis de selger den samme varen? Anonymous poster hash: 4d4b6...71b
mamman til to gutter Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Så lenge butikken har den type lego, så har jeg aldri opplevd at det er noe problem å bytte det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 kommer helt ann på byttereglene til butikken der han evt vil bytte det.. Husk at man har ikke krav på å bytte noe som helst., og at man er prisgitt butikkens bytteregler. Men, om han får flere av samme så er vel sjansen er stor for at han får lego fra en av de som bor nærmere, og som gjerne da har byttelapp fra "nærbutikken".. Ergo, problem løst! Anonymous poster hash: d2969...ace
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Jeg bor på et ganske lite tettsted og vi har 2 lekebutikker her. 1 av dem bytter villig, og den andre av er skikkelig vanskelig. Det gjelder også om en kjøper noe der som ikke funker som det skal- det er forresten en Brio butikk. Valget er jo enkelt og det har jeg fortalt dem! Den butikken som er grei og bytter alt av lego er forresten Ringo;) Anonymous poster hash: f2280...782
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Takk for svar! De har bare BR i nærheten, noen som vet om de pleier å være greie? Vet de har 365 dager bytterett med kvittering, men det er veldig langt til nærmeste BR for oss. Kunne jo bestilt på nett, men de er rimelig utplukket. Kanskje vente litt og se om de får inn mer. kommer helt ann på byttereglene til butikken der han evt vil bytte det.. Husk at man har ikke krav på å bytte noe som helst., og at man er prisgitt butikkens bytteregler. Men, om han får flere av samme så er vel sjansen er stor for at han får lego fra en av de som bor nærmere, og som gjerne da har byttelapp fra "nærbutikken".. Ergo, problem løst! Anonymous poster hash: d2969...ace Ja, vi kunne jo håpe på det, men jeg er ikke så veldig glad i å ta sjanser. Anonymous poster hash: 4d4b6...71b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Hvis du frykter at dette blir et problem kan du jo gi penger tiltenkt lego? Så kan han kjøpe en pakke han ikke fikk til jul? Anonymous poster hash: c4e1f...c42
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Takk for svar! De har bare BR i nærheten, noen som vet om de pleier å være greie? Vet de har 365 dager bytterett med kvittering, men det er veldig langt til nærmeste BR for oss. Kunne jo bestilt på nett, men de er rimelig utplukket. Kanskje vente litt og se om de får inn mer. kommer helt ann på byttereglene til butikken der han evt vil bytte det.. Husk at man har ikke krav på å bytte noe som helst., og at man er prisgitt butikkens bytteregler. Men, om han får flere av samme så er vel sjansen er stor for at han får lego fra en av de som bor nærmere, og som gjerne da har byttelapp fra "nærbutikken".. Ergo, problem løst! Anonymous poster hash: d2969...ace Ja, vi kunne jo håpe på det, men jeg er ikke så veldig glad i å ta sjanser. Anonymous poster hash: 4d4b6...71b Bestill på nett og bestill 10,- ekstra å få det innpakket. Og få det levert direkte til dem. Du vil få ordrebekreftelse på Mail og den kan du videresende til dem om de vil bytte i butikk;-) De får nok raskt inn mer utvalg og de leverer veldig kjapt:-) Anonymous poster hash: f2280...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå