Gå til innhold

Fant ut hva som funker for meg!

Anbefalte innlegg

Fikk ei jente med donor i 2011. Har hatt 3 forsøk etter det, uten hell. Har da forsøkt å bare teste etter EL, men det har ikke klaffet p.g.a lang og ustabil syklus. Sist forsøk fikk jeg beskjed om at jeg har et snev av pcos, og derfor ville de at jeg skulle forsøke hormonbehandling denne gangen. Har brukt Pergotime enkel kur og Ovitrelle på dag 15, med ultralyd på dag 15, som viste en fin folikkel. Inseminasjon på dag 17, og ser ut som at det har gitt full klaff <3 <3 <3 Er 8 dpo i dag, og har hatt svakt positive tester i 2 dager. Normalt sett ville jeg ha trodd at det var Ovitrelle som gav utslag, men jeg testet 2 og 3 dpo også, og da var streken knapt synlig. I tillegg hadde jeg blodspor når jeg tørket meg etter toalettbesøk på dpo 6, mest sannsynlig festeblødning. :-) Testene har blitt sterkere på 2 dager, så håper bare at Ovitrelle ikke kan bli sterkere så lenge etter den ble satt?  Krysser fingrene! Når jeg ble gravid med jenta vår så brukte jeg også ultralyd for å se når EL skulle skje og det var full klaff på første forsøket vårt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144180311-fant-ut-hva-som-funker-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...