Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Stikker til innimellom når jeg reiser meg eller hoster mens jeg ligger. Der er jo normalt. Men jeg har også en litt øm følelse helt nederst. Er i uke 8+4. Sikkert normalt det også, skjer jo så mye nå! Anonymous poster hash: 2ed60...c4c
Paeonia Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Spesielt i uke 5-6 og i uke 8-9 var jeg veldig øm nederst i magen - litt følelse av å være stiv/støl på en måte. Har hele tiden regna med at det er ligamentsmerter pga at livmora strekker seg og vokser.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Jeg var på tidlig UL denne uka (7+ 4) og fortalte om noe lignende, jeg var ikke så veldig spesifik, men hun sa at det var veldig vanlig, og ikke noe å bekymre seg for, bare livmora som vokser. Hun spurte ikke etter mer detaljer, så regner med at sånne ting ikke er noe å bekymre seg for:) Anonymous poster hash: 81499...739
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Ja, har opplevd stikkinger og murringer hele tiden. I det siste ganske smertefulle stikk om jeg nyser eller snur meg fort i sengen. Har enkelte dager veldig øm livmor også, såpass at jeg kjenner det hvis jeg bøye meg bittelitt. Er 12+3 på vei nå Det er veldig vanlig er pga livmorbåndene strekkes og at livmoren tøyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå