Gå til innhold

Noen som har Sigdal kjøkken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vurderte først IKEA, men så var det mye styr med mål osv, og i og med at vi skulle montere selv så ble det ikke så altfor mye dyrere. Og han som tegnet for oss var veldig flink og løsningsorientert. Vi hadde riktignok ikke et stort og luksuriøst kjøkken:)

Anonymous poster hash: 405da...3f5

Har sigdal, usikkert på hvilken modell, men ville aldri valgt det igjen! Det tok 6 mnd før alle skapene og benkeplaten ble montert og allerede nå har lakken på dørene sprukket opp flere steder.. Har bodd her i to år.... Betalte helt grei sum for kjøkkenet, men neste gang velger vi en annen leverandør.

Jeg skulle ha sigdalkjøkken, men det var altså så dårlig service, inkompetanse og lite fleksibilitet mht løsninger at jeg begynte å sjekke selv.

- Benkplaten og vask ble på det sterkeste frarådet av benkplateleverandør. Hadde jeg valgt det sigdal anbefalte hadde jeg sittet med et veldig lite brukervennlig og pent kjøkken (det var det dyreste produktet så ikke derfor benkplateleverandør anbefalte noe annet)

- jeg måtte koordinere rør og eleketro selv så (det var en av grunnene jeg ønsket sigdal)

- jeg måtte lage planløsningen selv, ingen gode funksjonelle løsninger fra 19 åringen som "hjalp" meg

- prissdiff bare skrog mot ikea var over 100.000

- prisdiff. montering var 30.000 mot snekker jeg kontaket inkl spesialtilpassede løsninger

Vi gikk for ikea. Når jeg hadde gjort all jobben selv, og uansett måtte koordinere alle håndverkere selv, så kunne jeg like gjerne ta "fortjenesten" selv.

Skrog og hengsler har samme kvalitet på ikea og øvrige kjøkkenleverandørene med mindre du velger heltre. Vi valgte skap fra ikea og alt annet fra andre leverandører.

Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: d6d30...326

Annonse

Vi har Sigdal, mener det er Uno. Er fornøyd med kjøkkenet, men hadde ikke valgt de om jeg kunne velge. Vi kjøpte nytt hus og måtte bruke Sigdal. Ikke imponert over service eller utvalg..

Anonymous poster hash: 4283c...7f2

Anonym bruker, on 07 Nov 2014 - 22:38, said:

Vi har Sigdal, mener det er Uno. Er fornøyd med kjøkkenet, men hadde ikke valgt de om jeg kunne velge. Vi kjøpte nytt hus og måtte bruke Sigdal. Ikke imponert over service eller utvalg..

Anonymous poster hash: 4283c...7f2

Det er Uno jeg har sett på nå. Likte utseendet og at de har flere bredder å velge mellom ift Ikea f.eks. Likte også veldig godt skuffer i sokkelen. Hvilke utvalg savner du hos Sigdal? Anonymous poster hash: c057f...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...