maryM Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg klarer ikke å bestemme meg for kun èn stil.... Liker retro med slengbukser, blyantskjørt og figursydde liv, "naturlig" med lette bluser, tynn ull lag på lag osv samtidig som jeg trekkes mot den sorte og rocka/gothstilen. Folk må vel tro jeg er rar som kler meg så forskjellig fra dag til dag....? Hva vil du kalle din stil?? Er det den stilen som faller deg naturlig eller har du byttet mye opp igjennom årene?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg har vel en blanding mellom klassisk og casual. Er vel en stil jeg har hatt i mange år. Fra jeg var ganske ung egentlig. Har aldri hatt sansen for å følge moten og har aldri klart å tilpasse meg en mote med det samme den kommer. Da er klassisk mer sikkert. Jobber på KappAhl og blir naturlig nok mye derfra(det er vi "pålagt" også.) Men er mye jeg ikke liker der også, kan bli litt mye kjerring til tider. Anonymous poster hash: d1c79...d03
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Mer romantisk "goth" her. Anonymous poster hash: a9360...9b5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Mer romantisk "goth" her. Anonymous poster hash: a9360...9b5 Har vel kledd meg slik siden jeg var 15, men mer voksent og romantisk nå da Anonymous poster hash: a9360...9b5
Susa84 Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Olabukse og en tynn genser. Eller singlet og cardigan.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Klær.. bruker klær. Anonymous poster hash: 7ca6e...0ec
Elsker livet Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Min er standard. Skiller meg ikke ut, men er heller ikke av de kjedeligste. Slim fit jeans, støvletter eller ankel boots. En parkas med "pelshette", en enkel genser, topp, oversize genser e.l. Av og til en tynn poncho utenpå om det ikke er veldig kaldt eller regner istedet for jakke. Pynter meg mer med sminke og smykker/øredobber og sko enn selve klærne. Noen dager pynter jeg meg mer enn andre dager. Går nesten aldri med skjørt, det er i så fall bare i tilfeller jeg burde ha kjole, da tar jeg skjørt istedet. Jeg bruker mye blått, svart, grått, hvitt og beige. Går i ett med interiøret.
Elsker livet Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Da jeg var yngre byttet jeg etter moten, men det ble aldri noen magetopp på meg. Må være anstendig.
Mandala Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 (endret) Litt shabby kanskje. Mye brunt, svart, grønt og sennepsgul. Har bare sub culture bukser, converse og gjerne lue. Jeg elsker flanellskjortene mine. Pynter meg sjeldent eller aldri med smykker. Sminker meg lite. Ofte syns jeg salgsvarer er blant de fineste klærne jeg ser i en butikk. Jeg prøvde meg en periode på en mer voksen klassisk stil, men det var bare virkelig ikke meg. Det er utrolig deilig å ha funnet den stilen som er meg. Endret 7. november 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Ettersittende skjørt, korte, halvlange og lange. Enkle gensere. Støvelletter og høye heler. Store enkle vesker. Anonymous poster hash: 6ea7e...078
Nettisen:) Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Litt kjedelig og litt jålete. Som regel sorte penbukser, enkelt skjørt eller av og til sorte jeans. Stort sett en fin bluse/topp/t-skjorte/tynn genser og dressjakke/blazer. Høye heler i form av sorte pumps, støvletter eller ankelboots. Alltid sminke, nesten alltid oppsatt hår.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Jeg har ikke stil i det hele tatt. Ikke klasse heller. Anonymous poster hash: 5a89e...a9b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Litt shabby kanskje. Mye brunt, svart, grønt og sennepsgul. Har bare sub culture bukser, converse og gjerne lue. Jeg elsker flanellskjortene mine. Pynter meg sjeldent eller aldri med smykker. Sminker meg lite. Ofte syns jeg salgsvarer er blant de fineste klærne jeg ser i en butikk. Jeg prøvde meg en periode på en mer voksen klassisk stil, men det var bare virkelig ikke meg. Det er utrolig deilig å ha funnet den stilen som er meg. Hva er sub culture bukser, bilde? Anonymous poster hash: ad25b...e36
Blondzilla Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Preppy, litt sånn geek chic. Har kledd meg i samme stil siden jeg var 14. Jeg jobbet i flere år på Ralph Lauren og det er jo bare himmelen for meg. Jeg har veldig lik stil som Spencer i Pretty Little liars hvis noen ser på det. Tror ingen synes du er rar om du har mange forskjellige uttrykk, men det er mye lettere for deg å få en helhetlig garderobe om du finner en stil du liker best.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Jeg veksler mellom type svarte jeans, ankelboots og stilren kåpe. Men også veldig glad i vintage stilen. Liker trange bukser, oversized cardigans med lommer og stort skjerf. Kan også gå i gammeldags kjole med krage og sløyfe, sorte strømper og brune litt slitte sko f.eks. Veldig mye klær i sort, brunt, oransje og grått. Ellers blir det en del treningsklær som olabukse, hummel hettegenser og joggesko f.eks. Jeg har en enorm forkjærlighet for vesker, sko og skjerf😁😁
IreneUtålmodig Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Bruker vel alt mellom himmel og jord, unntatt college/hettegensere
håperpåvinterbarn Skrevet 7. november 2014 #18 Skrevet 7. november 2014 Fjøschick med grønn FK dress som "basisplagg", dog uten capsen.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Veldig mye forskjellig. Jeg elsker å gå med sexye kjoler,men liker samtidig army klær. Anonymous poster hash: a2219...186
Monajenten Skrevet 8. november 2014 #20 Skrevet 8. november 2014 Har en jobb jeg må kle meg pent i, så går stort sett med tettsittende svarte bukser eller skjørt og en bluse, eller kjole, samt dressjakke.
Mandala Skrevet 8. november 2014 #21 Skrevet 8. november 2014 Litt shabby kanskje. Mye brunt, svart, grønt og sennepsgul. Har bare sub culture bukser, converse og gjerne lue. Jeg elsker flanellskjortene mine. Pynter meg sjeldent eller aldri med smykker. Sminker meg lite. Ofte syns jeg salgsvarer er blant de fineste klærne jeg ser i en butikk. Jeg prøvde meg en periode på en mer voksen klassisk stil, men det var bare virkelig ikke meg. Det er utrolig deilig å ha funnet den stilen som er meg. Hva er sub culture bukser, bilde? Anonymous poster hash: ad25b...e36 Egentlig ikke annet enn et merke, så det er ikke så spennende som det høres ut. Men de aller fleste buksene fra det merket er litt annerledes eller hva jeg skal si. Baggy, med noe mønster, andre farger etc. Ikke vanlige jeans, chinos eller tights-lignende med andre ord.
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. november 2014 #22 Skrevet 8. november 2014 (endret) Har vært innom mye rart i tenårene. Alt fra snowboard/hiphop stil til hippie til seilerjakke og perleøredobber..... (Hjelpes!) Nå har jeg definitivt min egen stil, men vet ikke om den har noe navn. Kler meg i mest i kjoler med cardigan/strikkagenser over, kåper og støvletter, gjerne et stort skjerf. Liker best svarte klær på vinteren. Hvitt og lyst på sommeren. Liker litt store smykker. Sminker meg hver dag, føler meg naken uten øredobber. Har langt, brunt hår som jeg pleier å sette opp. Endret 8. november 2014 av Isola&Lille+julegave
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #23 Skrevet 8. november 2014 Jeg klarer ikke å bestemme meg for kun èn stil.... Liker retro med slengbukser, blyantskjørt og figursydde liv, "naturlig" med lette bluser, tynn ull lag på lag osv samtidig som jeg trekkes mot den sorte og rocka/gothstilen. Folk må vel tro jeg er rar som kler meg så forskjellig fra dag til dag....? Hva vil du kalle din stil?? Er det den stilen som faller deg naturlig eller har du byttet mye opp igjennom årene? Jeg er litt som deg. Liker ulike stiler og kler meg forskjellig fra dag til dag. Anonymous poster hash: 839a6...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå