Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg og samboeren min skal spise kjæreste-middag i kveld. Skal snart på butikken men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal lage så trenger derfor tips:-) Hva lager dere når dere skal ha en god middag sammen? Anonymous poster hash: d5099...c01
*Yuna* Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Her lager vi gjerne tapas, kjempegodt og man kan spise lenge Ellers er andre slagere: Biff med hjemmelaget potetmos, stekte grønnsaker og rødvinssaus Helstekt svinefilt, fylt med kremost og surret i bacon, fløtegratinerte poteter og stekt asparges. Diverse pastasalater med foccaccia til
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Raclett Lammecarre Anonymous poster hash: 3dd67...5d3
Hønemor30 Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Seint å komme med forslag nå men til en annen gang kanskje Raclette er deilig og man sitter lenge ved bordet. Samme med tapas. Biff med fløtegratinerte poteter el ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker. Soppstuing eller peppersaus. Helstekt indrefilet eller entrecote er også deilig. Med asparges,saltbakte amandine poteter og en god saus til. Reker med masse deilig tilbehør Kyllingfileter fylt med ost,surret med bacon med ris og grønnsaker til.
Mamma_til_2 Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 I kveld skal jeg lage taco, mannen kommer hjem etter en uke borte på jobb, jeg gleder meg som en unge
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Raclett oser ut hele huset,det egner seg best til utebruk. Det blir som å grille inne. Anonymous poster hash: e1665...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå