Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Og der lå det en liten bamsemums (som gyn kalte den med bankende hjerte❤️ Fikk se blodgjennomstrømningen og høre hjertelyden.. Helt fantastisk😍 I flg menstermin skulle jeg vært 9+3 i går, men iflg gyn målte hun lille til å være ca 8+6, ca 4 dager kortere. Åhhh jeg som teller dager for å kunne puste litt lettere ut når det nærmer seg 12 uker og en litt "tryggere" tilværelse :/ Flere her som er satt tilbake? Hvordan var det med denne syklusen igjen..er det sånn at el alltid kommer 14 dager etter siste mens, eller at mens alltid kommer 14 dager etter el? Jeg har ikke klokkeklar syklus, og den har blitt skjøvet noe. Hadde f.eks i sommer mens som kom rundt den 5.-6. hver mnd, mens den siste som jeg har regnet utifra kom den 1/9.. Ikke til å bli klok på den kroppen😜😊 Håper bare utviklingen går som den skal.. Lille var iallefall akkurat som den skulle i uke 8+6.. I dag kan jeg feire 9+0 🎈yey (for andre gang he he😄)
BettyBoob Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 ble "satt tilbake" 2 dager på tidlig UL i forrige uke 7+1 i dag. så termin gikk fra 25 til 27 juni Jeg forholder meg til termin jeg får senere, ved OUL. mens kommer "som regel" 14 dager etter EL. jeg har som regel EL på dag 16/17 i syklusen, mange har på dag 14. Det kommer jo uansett an på når egget festet seg og startet å vokse
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2014 Ja det er jo den de går utifra uansett, så ikke mye å gjøre med det:) her blir da terminen 14.6 istedenfor 10.6.. Ikke mye, men på det stadiet her teller man jo dager😜 Med første el testet jeg og hadde full kontroll. Brukte hormoner for å stimulere eggprod og selve løsningen så da hadde jeg full kontroll, nå aner jeg ikke.. Har aldri gått til termin så er spent på om det blir junibarn;) det morsomme er at med første hadde jeg termin 10/6, men han kom 15 dager før..
Chloe30 Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Jeg ble også satt tilbake 4 dager, på ordinær ultralyd på mandag.
solamora Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Ble satt to dager tilbake ved ultralyd i uke 7. Skal på en by UL på mandag pga blødninger og da er jeg ifg gyn 9+0.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Ble satt to dager tilbake ved ultralyd i uke 7. Skal på en by UL på mandag pga blødninger og da er jeg ifg gyn 9+0.kan jeg spørre om du har hatt blødninger hele veien? Anonymous poster hash: 16a5d...e71
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2014 Så spennende da, Solamora:) lurer litt på om jeg skal ta en i uke 12 for å sjekke det som sjekkes kan.. Men blir jo en kostbar greie å gå til privat ul. Betalte 1225kr for under 30 min! Men jeg fikk jo på en måte senket skuldrene for bekymringer om det i det hele tatt var aktivitet inni der, så absolutt verdt å gjøre det:) men de må jammen tjene godt på en sånn praksis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå