Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 tenkte å lage en liten julekalender til mamma, småe esker med fine ordtak eller sitat som passer til en mamma.. Noen som har noen gode ord som jeg kan bruke? Anonymous poster hash: af91a...4df
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 tenkte å lage en liten julekalender til mamma, småe esker med fine ordtak eller sitat som passer til en mamma.. Noen som har noen gode ord som jeg kan bruke? Anonymous poster hash: af91a...4df Så snill du er Anonymous poster hash: 1357f...a66
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Dytter litt Takk for det, vil vise at jeg setter pris på mammaen min med noen hun ikke forventer Anonymous poster hash: af91a...4df
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Takk for tips Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av Anonymous poster hash: 6b8f1...874
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Takk for tips Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av Anonymous poster hash: 6b8f1...874 den likte jeg!! Så koselig å gjøre noe de absolutt ikke forventer! Anonymous poster hash: af91a...4df
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Takk for tips Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av Anonymous poster hash: 6b8f1...874 den likte jeg!! Så koselig å gjøre noe de absolutt ikke forventer! Anonymous poster hash: af91a...4df Jaaa!!! Mamma fortjener så mye! Hun hjelper alltid meg, uten å få så mye tilbake Og vi bor langt fra hverandre, så ses sjelden Anonymous poster hash: 6b8f1...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå