Gå til innhold

Julekalender til mamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å lage en liten julekalender til mamma, småe esker med fine ordtak eller sitat som passer til en mamma.. Noen som har noen gode ord som jeg kan bruke? :)

Anonymous poster hash: af91a...4df

Skrevet

tenkte å lage en liten julekalender til mamma, småe esker med fine ordtak eller sitat som passer til en mamma.. Noen som har noen gode ord som jeg kan bruke? :)Anonymous poster hash: af91a...4df

Så snill du er

Anonymous poster hash: 1357f...a66

Skrevet

Dytter litt :)

Takk for det, vil vise at jeg setter pris på mammaen min med noen hun ikke forventer :)

Skrevet

Takk for tips :)

Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av :D

Anonymous poster hash: 6b8f1...874

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av :DAnonymous poster hash: 6b8f1...874

den likte jeg!! Så koselig å gjøre noe de absolutt ikke forventer! :)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal finne frem til de fineste bildene av henne og barnebarn og fremkalle til min mamma. Så kan hun få et bilde hver dag med en liten sjokolade eller noe ved siden av :DAnonymous poster hash: 6b8f1...874

den likte jeg!! Så koselig å gjøre noe de absolutt ikke forventer! :)

Jaaa!!! Mamma fortjener så mye! Hun hjelper alltid meg, uten å få så mye tilbake :)

Og vi bor langt fra hverandre, så ses sjelden

Anonymous poster hash: 6b8f1...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...