Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hvor mange kurer var dere gjennom? Hvorfor fikk dere pergo? Takker for alle svar :-) Anonymous poster hash: da2cb...4de
Fru B. Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Dobbel kur, første runde så gikk det:) er i uke seks med tvillinger:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Dobbel kur, første runde så gikk det:) er i uke seks med tvillinger:) Gratulerer så mye Anonymous poster hash: da2cb...4de
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Anonymous poster hash: da2cb...4de
petitt Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Så - hva er pergo? Prøvde å google det men fant bare laminatgulv og må bare anta det ikke er laminatgulvene som var årsaken
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Så - hva er pergo? Prøvde å google det men fant bare laminatgulv og må bare anta det ikke er laminatgulvene som var årsaken Google pergotime 😉 hormonkur som stimulerer eggstokkene. Jeg ble gravid på enkelkur nr 2. Har normalt regelmessig eggløsning, men etter to mislykka insemineringer var det verd forsøket ☺ fikk ovitrelle i tillegg... Anonymous poster hash: f2ae0...efa
LillePunk Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Så - hva er pergo? Prøvde å google det men fant bare laminatgulv og må bare anta det ikke er laminatgulvene som var årsaken Hahaha! Jeg er må gravid på min andre doble pergokur. Har vært prøver i over et år, med veldig ustabile og lange sykluser. Derfor fikk jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå