Gå til innhold

Må kjøpe ny sofa. Beige stoffsofa og to små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å kvitte meg med den stygge skinnsofaen, og nå har jeg fått en gylden mulighet. Dessverre så prøver mannen å bytte ut skinnsofaen med enda en skinnsofa, men det får han altså ikke lov til... Så han ønsker å møte meg på halvveien, en mørkegrå stoffsofa. Huset er for det meste beige og hvitt, med fargene som sand og marraksh på veggene. Hjelp meg med å finne en sofa damer  :danse:

Anonymous poster hash: fb1f3...0a2

Fortsetter under...

Skrevet

Når man har små barn, så bør man vel tenke praktisk, tenker jeg. Ergo kjøper man ikke lys stoffsofa, da kjøper man skinnsofa.

Anonymous poster hash: ad27b...69a

Skrevet

Er det ullstoff? Vi har offwhite sofa i ullstoff, det er slitesterkt og ikke noe problem å få rent. Har to stebarn og to små barn så har blitt søl, men sofaen er uten flekker

Anonymous poster hash: 8a87a...bd6

Skrevet

Vi hadde en beige stoffsofa fra ikea da barna var helt små. Genialt fordi det var mulig å ta av trekket og vaske det i vaskemaskinen. Mulig å bruke en klut hvis det var små flekker, men når det var gulp i hele sofaen, var det bare å ta av trekket og putte i maskinen. Uten mulighet for å ta av trekket, hadde det vært helt håpløst.

Anonymous poster hash: f5307...b8d
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden hatt stoffsofa. Her byttes sofaen ut når minstemann passerer 6 år tenker jeg. Skinnsofaen vår er heldigvis tidløst og holder lenge.  :laugh:

Anonymous poster hash: d8112...9d7
Skrevet

Har 2 barn og kjøpte ny lys sofa i sommer og er kjempe fornøyd, små mye produkter som finnes til flekker og rensing nå er det tull å ha skinn pga det er praktisk. Anbefaler silikon impregnering så kan du tørke av det meste.

Jeg å trodde at skinn Var eneste som dugde med barn i hus, men det er gammeldags tenking ☺

Iblandt legger jeg et pledd under da barna spiser lørdags godt. Greit å være føre var.

Elsker tøy sofa, mye bedre å ligg i.

Lykke til☺

Anonymous poster hash: 42256...d3d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...