Gå til innhold

Dere som har hund. Hunden min gjorde akkurat dette. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger på sofan å er syk. Orker ingenting. Plutselig så kommer hunden opp i sofan. Legger beinet sitt(gnage bein) opp på teppet bruker snuten sånn at teppet gjemmer beinet.Helt inntil meg. Ga hunden meg benet eller tror du hunden gjorde det bare for å gjemme det?

Anonymous poster hash: d7ddf...acd

Skrevet

Han merker nok at du er syk og prøver på sitt vis å hjelpe deg.

Søte hunden :)

God bedring :)

Anonymous poster hash: 992b7...a44
Skrevet

Vet om en hund sim gjorde det samme med en baby som gråt..gikk og la et griseøre ved siden av den..) )) sikkert for den skjønner noe er galt..

Skrevet

Så fint... Viser at omsorg og empati ikke bare er forbeholdt oss mennesker. Hunder er jo som oss, sosiale flokkdyr, og vi er flokken deres <3

Skrevet

Han røver nok å trøste deg og vise omsorg. Så heldig du er som har så skjønn hund <3 Hvilken rase er den?

Anonymous poster hash: 1dc28...aba
Skrevet

Jeg har vært igjennom et tøft brudd og har grått en del på kveldene etter at barnet mitt har sovnet. De gangene jeg har gjort det har hunden min vært en god venn. Hun kommer og legger først labben på armen min, så kryper hun opp i fanget mitt og legger snuten sin i halsgropen min og slik kan hun ligge lenge. Når hun merker at jeg føler meg bedre så hopper hun ned fra fanget, går en tur på barnerommet for å se at barnet mitt sover og kommer så med bamsen sin og gir den til meg slik at bamsen kan fortsette å trøste meg. Unødvendig å si at hun har en viktig plass i vår lille familie :)

Anonymous poster hash: 6a5df...37b

Skrevet

Jeg har vært igjennom et tøft brudd og har grått en del på kveldene etter at barnet mitt har sovnet. De gangene jeg har gjort det har hunden min vært en god venn. Hun kommer og legger først labben på armen min, så kryper hun opp i fanget mitt og legger snuten sin i halsgropen min og slik kan hun ligge lenge. Når hun merker at jeg føler meg bedre så hopper hun ned fra fanget, går en tur på barnerommet for å se at barnet mitt sover og kommer så med bamsen sin og gir den til meg slik at bamsen kan fortsette å trøste meg. Unødvendig å si at hun har en viktig plass i vår lille familie :)

Anonymous poster hash: 6a5df...37b

😍 Jeg gleder meg til lørdagsmorgenen i morgen! Da blir det å ha begge bikkjene i senga for kos 😊😊 SÅ koselig ❤ Det er mye kjærlighet i en liten hund! Og trøst!

Skrevet

Hunden min da jeg vokste opp fikk ikke lov til å komme opp i sengene. Uansett hvor mye vi ungene lokket og klappet og oppmuntret til å hoppe opp i senga kom hun ikke! Hun visste at det var forbudt område! Men den morgenen bestemoren min døde og jeg lå og gråt i senga, dyttet hunden opp døra på rommet mitt og marsjerte rett opp i senga mi og la seg tett inntil meg! Jeg er sikker på at hun kom for å trøste meg og at hun skjønte at jeg var veldig veldig lei meg!

Å,jeg savner henne! Verdens fineste hund!!!

Anonymous poster hash: 6533a...14c

Skrevet

Åh, nå ble jeg så rørt av å lese de fine hundehistoriene deres ♡

Jeg har også en hund som trøster. Veldig koselig☺😊

Anonymous poster hash: 3f77b...5b1

Skrevet

Det var helt sikkert for å trøste deg. Hunder sanser mye.

Vår hund varsler migreneanfall hos datteren min. Hun fotfølger henne og sitter tett inntil henne før, under og en stund etter anfallet. Når det verste er over rusler hun til sin faste plass og hviler ut. Tror hun blir sliten av det.

Anonymous poster hash: 8f8ec...dc1
Skrevet

Nydelig.

Jeg sitter her med tårevåte øyne.💓

Anonymous poster hash: 00030...9a6

Skrevet

Nydelig.

Jeg sitter her med tårevåte øyne.Anonymous poster hash: 00030...9a6

jeg og.

Anonymous poster hash: 58268...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...