Gå til innhold

Boob ammegenser - gull eller tull?

Anbefalte innlegg

(eller tilsvarende merker)

Hadde ikke noe sånt til førstemann, men han kom jo midt på sommeren, så behovet var ikke der. Men nå kommer det en vinterbaby og da må jeg vel ha mer klær på. Så spm er egentlig: er en sånn genser verdt alle pengene? Uunnværlig, helt ok eller bare bortkastet? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179966-boob-ammegenser-gull-eller-tull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er like bra, om ikke enkelere med h&m ammesinglet (eller tilsvarende) og ull eller fleece genser med glidlås når en skal holde seg varm/ute på tur. De kan jeg også bruke når jeg har sluttet å amme.

Ellers har jeg en penere topp/tskjorte utenpå ammesinglet og en litt lang cardigan. 

Får vel 4 cardigans på veromoda eller hm til samme pris som en boob ammegenser:)

Har vore veldig glad i min boob-genser. Den er av typen som minner om ullundertøy! Super på vinteren! Får dobbelt lag med varme over puppene. Dessuten veldig lett å vera diskret. Eg synes man ble så naken i dei variantene der du drar ned.. Men bruker hm-singleter inne heime :)

(eller tilsvarende merker)

Hadde ikke noe sånt til førstemann, men han kom jo midt på sommeren, så behovet var ikke der. Men nå kommer det en vinterbaby og da må jeg vel ha mer klær på. Så spm er egentlig: er en sånn genser verdt alle pengene? Uunnværlig, helt ok eller bare bortkastet? :)

Jeg har en haug med godt brukte boob ammetopper i str S og M til salgs hvis du er interessert.

Annonse

Jeg var mest fornøyd med ammesinglet fra lindex sist, med romslige gensere som er lette å dra opp over; da slipper man at det føles så nakent. Har én boob hettegenser, men den ble ikke så mye brukt. Det var nok et lite bomkjøp for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...