...♥... Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Seriøst,jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre... jeg sender barna i barnehagen om morgenen,drar hjem og sover i 4-5 timer før jeg henter de,lager middag,ser barne tv,legger barna og sovner på sofaen i 8-tiden..da sover jeg 9-10 timer hver natt.. Er konstant trøtt og mangler overskudd. Det eneste jeg tenker på er hvor lenge det er til jeg kan legge meg igjen.. Dessuten jobber jeg nesten 70% natt... skjønner ikke hvordan dette skal gå fremover.. Er i uke 9..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg har også vært sinnsykt trøtt, har vanlig 9-5 dager og sovna 8 to ganger forrige uke og sov rundt, og tvang meg til å være våken til 10 resten av dagene. Denne uka har jeg henta ned lyslampa fra loftet (sånn man bruker mot vintredepresjoner) og det funker som bare det. Er fortsatt trøtt om dagen og legger meg i 10-tiden, men nå er det ikke helt krise sånn som det var i forrige uke da jeg satt og telte minutter og ikke skjønte hvordan jeg skulle komme meg gjennom resten av dagen... Anonymous poster hash: 8f473...dd0
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 I begynnelsen av svangerskapene mine har jeg også vært mye trøtt, og så kommer det seg litt. Før la jeg meg 8-9. Nå er jeg oppe til 10-11 og sover sjeldent på dagen. Anonymous poster hash: 727e4...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå