Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Kan de få en eller flere telefoner avlyttet? Anonymous poster hash: a3b19...4aa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 NEI. Hilsen barnevernsansatt. Kun politi og pst som driver med sånt, og det er ganske strengt rundt når de får lov til å gjøre det. Anonymous poster hash: ccfab...6f9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Nei. Med mistanke om straffbare forhold kan de kontakte politiet, som ved mistanke om visse typer lovbrudd kan gå til retten for å få telefoner avlyttet. Det er snevert. Anonymous poster hash: 0e17c...457
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Nei. Avlytting, ransaking osv er noe som tilligger politiet i dette landet. For å få medhold i avlytting av telefon må det være skjellig grunn til mistanke om alvorlige straffbare forhold (strafferamme 10 år fengsel eller mer, pluss enkelte oppramsede paragrafer), eller målet må være å forebygge slike forhold - dette reguleres av straffeprosessloven § 216a, og beslutningen om avlytting må treffes av de alminnelige domstolene. Veldig strenge krav for avlytting med andre ord. I § 216c er det også et vilkår at avlyttingen skal medføre avklaring av saken, eller at avklaring av saken uten avlytting vil bli vesentlig vanskeliggjort, så vidt jeg husker bestemmelsen. Anonymous poster hash: 36dd9...07b
sug lut Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern.
Hjertefru Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Hjelp Paranoiaen angående barnevern på disse sider når stadig nye høyder ...
Mandala Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg.
sug lut Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg. Nei, de har avanserte søkemotorer så det slår ut også på sammensatte ord. Samt de vanlige feilstavingene av ordet og forkortelsen BV.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Kan de få det gjennom politiet? Ja jeg er paranoid. Blir plutselig behandlet veldig rart. Selv om jeg har gjort som en annen behandler (leid inn av barnevernstjenesten til meg) rådet meg til. Eller i det minste mente det var en god idé, selv om ideen var min. Anonymous poster hash: a3b19...4aa
Mandala Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg. Nei, de har avanserte søkemotorer så det slår ut også på sammensatte ord. Samt de vanlige feilstavingene av ordet og forkortelsen BV. Oj, så de slår ut på barneværn også ja! Da er virkelig ingen trygge, aller minst de mest paranoide!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Kan de få det gjennom politiet? Ja jeg er paranoid. Blir plutselig behandlet veldig rart. Selv om jeg har gjort som en annen behandler (leid inn av barnevernstjenesten til meg) rådet meg til. Eller i det minste mente det var en god idé, selv om ideen var min. Anonymous poster hash: a3b19...4aa Nei. Jeg kan absolutt garantere deg at det ikke forekommer avlytting av deg foretatt av politiet i regi av barneverntjenesten uten at du er kjent med det. Absolutt. Men du burde snakke med noen om paranoia. Anonymous poster hash: 0db43...2bf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Nei. Selvsagt ikke. Anonymous poster hash: 37e81...3ab
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg. Nei, de har avanserte søkemotorer så det slår ut også på sammensatte ord. Samt de vanlige feilstavingene av ordet og forkortelsen BV. Oj, så de slår ut på barneværn også ja! Da er virkelig ingen trygge, aller minst de mest paranoide! Dere føler dere mye bedre etter å ha ledd av noen som er redd? Sug lut på sitt beste, igjen. Trøkker dem som ligger nede fordi hun selv er så mye bedre, mener hun (eller han, kjenner jo ikke personen bak nicket). Selvfølgelig kan man bli paranoid og livredd for alt når man er redd for å miste sitt aller kjæreste og føler seg jaget. Naturlig menneskelig instinkt. Jeg har aldri vært borti barnevernet, men har vært jaget av en voldelig og fæl eks, og ble til slutt også paranoid. Han sa blant annet at han var på veg fra Trondheim til Oslo og akkurat startet, for så å dukket opp på døra mi 1 time senere uanmeldt (han løy selvfølgelig i telefonen), truet, politiet gjorde ingenting, jeg måtte flytte tvers over landet. Det var en periode jeg så syner og var paranoid til de grader, men det avtok gradvis etter at vi ble kvitt drittsekken og politiet ila besøksforbud. Hadde noen ledd av meg slik jeg var den gangen så ville jeg ikke vært så veldig glad for det. Skjerp dere. Anonymous poster hash: 36dd9...07b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg. Nei, de har avanserte søkemotorer så det slår ut også på sammensatte ord. Samt de vanlige feilstavingene av ordet og forkortelsen BV. Oj, så de slår ut på barneværn også ja! Da er virkelig ingen trygge, aller minst de mest paranoide! Dere føler dere mye bedre etter å ha ledd av noen som er redd? Sug lut på sitt beste, igjen. Trøkker dem som ligger nede fordi hun selv er så mye bedre, mener hun (eller han, kjenner jo ikke personen bak nicket). Selvfølgelig kan man bli paranoid og livredd for alt når man er redd for å miste sitt aller kjæreste og føler seg jaget. Naturlig menneskelig instinkt. Jeg har aldri vært borti barnevernet, men har vært jaget av en voldelig og fæl eks, og ble til slutt også paranoid. Han sa blant annet at han var på veg fra Trondheim til Oslo og akkurat startet, for så å dukket opp på døra mi 1 time senere uanmeldt (han løy selvfølgelig i telefonen), truet, politiet gjorde ingenting, jeg måtte flytte tvers over landet. Det var en periode jeg så syner og var paranoid til de grader, men det avtok gradvis etter at vi ble kvitt drittsekken og politiet ila besøksforbud. Hadde noen ledd av meg slik jeg var den gangen så ville jeg ikke vært så veldig glad for det. Skjerp dere. Anonymous poster hash: 36dd9...07b Hvis man er paranoid, men ikke selvhøytidlig, kan slik ironi ofte hjelpe ved at personen da 'ser' sin egen paranoia og slapper mer av. Kom jo klart frem av svaret til sug lut at dette trenger hun virkelig ikke være redd for. Anonymous poster hash: 1b5c4...bfa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Ja, de hører alt, pluss at det sendes automatisk kopi til dem av alt du skriver på nett og mobil om du nevner ordet barnevern. Klarer de å skille ut ordet "barnevern" fra "barnevernstjenesten", eller gjelder det bare ved bruk av ordet uten at det er satt sammen med andre ord? Det kan jo evnt hende at hi var heldig og slapp unna denne gangen, med mindre hun quoter deg. Nei, de har avanserte søkemotorer så det slår ut også på sammensatte ord. Samt de vanlige feilstavingene av ordet og forkortelsen BV. Oj, så de slår ut på barneværn også ja! Da er virkelig ingen trygge, aller minst de mest paranoide! Dere føler dere mye bedre etter å ha ledd av noen som er redd? Sug lut på sitt beste, igjen. Trøkker dem som ligger nede fordi hun selv er så mye bedre, mener hun (eller han, kjenner jo ikke personen bak nicket). Selvfølgelig kan man bli paranoid og livredd for alt når man er redd for å miste sitt aller kjæreste og føler seg jaget. Naturlig menneskelig instinkt. Jeg har aldri vært borti barnevernet, men har vært jaget av en voldelig og fæl eks, og ble til slutt også paranoid. Han sa blant annet at han var på veg fra Trondheim til Oslo og akkurat startet, for så å dukket opp på døra mi 1 time senere uanmeldt (han løy selvfølgelig i telefonen), truet, politiet gjorde ingenting, jeg måtte flytte tvers over landet. Det var en periode jeg så syner og var paranoid til de grader, men det avtok gradvis etter at vi ble kvitt drittsekken og politiet ila besøksforbud. Hadde noen ledd av meg slik jeg var den gangen så ville jeg ikke vært så veldig glad for det. Skjerp dere. Anonymous poster hash: 36dd9...07b Hvis man er paranoid, men ikke selvhøytidlig, kan slik ironi ofte hjelpe ved at personen da 'ser' sin egen paranoia og slapper mer av. Kom jo klart frem av svaret til sug lut at dette trenger hun virkelig ikke være redd for. Anonymous poster hash: 1b5c4...bfa Rart hvordan all drit fra sug lut blir tolket som "velment ironi" som er sunn for brukerne, mens hvis anonym skriver AKKURAT det samme, så er hun et nettroll som slenger dritt. Rare greier. Anonymous poster hash: 36dd9...07b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Når politiet skulle avlytte min telefon måtte de faktisk ha godkjennelse fra meg. Fikk ett skjema med datoen fra-til de skulle avlytte og paragrafene som jeg måtte signere. Dette var når jeg var ung og de skulle prøve å finne igjen noen de trodde kom til å ringe meg, så dette problemet løste jeg selvfølgelig ved å bruke en annen telefon... Anonymous poster hash: e84df...670
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 Når politiet skulle avlytte min telefon måtte de faktisk ha godkjennelse fra meg. Fikk ett skjema med datoen fra-til de skulle avlytte og paragrafene som jeg måtte signere. Dette var når jeg var ung og de skulle prøve å finne igjen noen de trodde kom til å ringe meg, så dette problemet løste jeg selvfølgelig ved å bruke en annen telefon... Anonymous poster hash: e84df...670 Lurt... 🙈🙉🙊 Anonymous poster hash: 30e6d...910
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Flirer av sug lut sin kommentar jeg. Slikt må en tåle mener jeg. Men altså... Dette forumet er for folk som ønsker barn, er ruger eller har barn. En hadde da kanskje håpet at det var en viss fornuft i de som vanker her inne.. Men, stadig nye tråder viser det motsatte. Hvor har folk vokst opp? Er det bare såpeserier og donald duck folk ser og leser? En bør få med seg litt fra livets skole og nyheter hvis en kan kalle seg voksen. Ja, jeg himler litt med øynene til tider ja. Og setter derfor veldig pris på litt morsomme kommentarer. Slutt og bare se på såpeserier, se litt nyhetssendinger. Legg ifra dere Det nye, mag o.l blader, pudderørsten, og les aviser! Få med dere litt hva som skjer, og hvordan ting henger sammen! Bare litt er nok! Dere skal være rollemodeller!!! Litt kjekt at mor vet at sjokolademelk ikke kommer fra den brune kua. Takk, slutt. Anonymous poster hash: 6a8b3...bb3
Hjertefru Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Flirer av sug lut sin kommentar jeg. Slikt må en tåle mener jeg. Men altså... Dette forumet er for folk som ønsker barn, er ruger eller har barn. En hadde da kanskje håpet at det var en viss fornuft i de som vanker her inne.. Men, stadig nye tråder viser det motsatte. Hvor har folk vokst opp? Er det bare såpeserier og donald duck folk ser og leser? En bør få med seg litt fra livets skole og nyheter hvis en kan kalle seg voksen. Ja, jeg himler litt med øynene til tider ja. Og setter derfor veldig pris på litt morsomme kommentarer. Slutt og bare se på såpeserier, se litt nyhetssendinger. Legg ifra dere Det nye, mag o.l blader, pudderørsten, og les aviser! Få med dere litt hva som skjer, og hvordan ting henger sammen! Bare litt er nok! Dere skal være rollemodeller!!! Litt kjekt at mor vet at sjokolademelk ikke kommer fra den brune kua. Takk, slutt. Anonymous poster hash: 6a8b3...bb3 Kunne ikke ha vært mer enig.Trenger ikke se så mange episoder krim før man skjønner at det skal litt andre problemstillinger til før politiet får tillatelse til avlytting, av være seg telefoner og rom. Organisert kriminalitet er det første jeg tenker på .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå