Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Trym eller Teodor? Og gjerne si hvorfor du synes akkurat det 😊 jeg skrev en tråd tilbake om at vi venter tvillinger, og vi har nå bestemt at den ene blir Tobias. Men vi vet ikke hvilket av de to navnene broren skal få... Anonymous poster hash: f76e4...dce
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Theodor fordi det er et "mykere" navn enn Trym.. Føler det passer bedre enn et hardt navn med en stavelse... Tobias og Theodor har begge tre stavelser og klinger derfor godt sammen syns jeg da 😊😊 Anonymous poster hash: 09b4a...76a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Theodor fordi det er et "mykere" navn enn Trym.. Føler det passer bedre enn et hardt navn med en stavelse... Tobias og Theodor har begge tre stavelser og klinger derfor godt sammen syns jeg da 😊😊 Anonymous poster hash: 09b4a...76a Tusen takk for supert svar! Du har helt rett i at det blir litt "hardt" med Trym ja.. Åh dette er vanskelig. Er samboer som vil ha Trym, men jeg vil ikke det. Han mener at Theodor er bamsenavn, men det er jo ikke det? Anonymous poster hash: f76e4...dce
pifi med tre nurk Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Enig. Theodor og Tobias klinger best sammen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Helt klart Teodor, men kutt ut den dumme h-en! Den er bare i veien. Kunne Torarin vært et alternativ? Anonymous poster hash: d7eac...5c9
PartyOfFour Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 (endret) Jeg syns Teodor og Tobias Tobias er hebraisk og betyr "Guds godhet" Teodor er gresk og betyr "gave fra Gud" Vet ikke hva Trym betyr, men han var vel en litt slem/rampete norrøn gud hvis jeg ikke husker feil. Så.. Selvom det muligens ikke betyr noe for deg personlig i forhold til religion, har de to første navnene nydelige meninger! Endret 6. november 2014 av PartyOfFour
MTF Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 (endret) Har en Tobias selv, så må berømme dere for godt navnevalg Jeg liker best Theodor som navn til den andre tvillingen. Jeg syns det passer best sammen med Tobias, siden begge navnene litt litt "mykere i kantene" enn Trym. Trym syns jeg blir litt for hardt sammen med Tobias. Liker da også best navnet Theodor alene også jeg da, enn Trym Lykke til med navnevalg og tvillinger i vente :-) Endret 6. november 2014 av MTF
MTF Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Theodor fordi det er et "mykere" navn enn Trym.. Føler det passer bedre enn et hardt navn med en stavelse... Tobias og Theodor har begge tre stavelser og klinger derfor godt sammen syns jeg da Anonymous poster hash: 09b4a...76a Tusen takk for supert svar! Du har helt rett i at det blir litt "hardt" med Trym ja.. Åh dette er vanskelig. Er samboer som vil ha Trym, men jeg vil ikke det. Han mener at Theodor er bamsenavn, men det er jo ikke det? Anonymous poster hash: f76e4...dce Hva med Theo da? Hvis det med bamsen er utslagsgivende for samboeren din Kan jo hete Theodor og kalles Theo til daglig evt? Ikke enkelt når både mor og far skal bli enige
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Theodor fordi det er et "mykere" navn enn Trym.. Føler det passer bedre enn et hardt navn med en stavelse... Tobias og Theodor har begge tre stavelser og klinger derfor godt sammen syns jeg da Anonymous poster hash: 09b4a...76a Tusen takk for supert svar! Du har helt rett i at det blir litt "hardt" med Trym ja.. Åh dette er vanskelig. Er samboer som vil ha Trym, men jeg vil ikke det. Han mener at Theodor er bamsenavn, men det er jo ikke det? Anonymous poster hash: f76e4...dce Hva med Theo da? Hvis det med bamsen er utslagsgivende for samboeren din Kan jo hete Theodor og kalles Theo til daglig evt? Ikke enkelt når både mor og far skal bli enige Takk for fint svar fra deg nei er ikke enkelt når to skal bli enige.. Men Theo synes kanskje vi begge er litt mote, men det er jo et fint kallenavn. Vi ender nok på Theodor, var mange gode argument her! Og det ene er jo norrønt som blir nevnt her, og det andre ikke.. Theodor og Tobias blir søtt sammen tror jeg, det klinger bra :-) Anonymous poster hash: f76e4...dce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Hvorfor må begge navnene begynne på T? Jeg tenker at det kan være fint for dem å ha hver sin bokstav Anonymous poster hash: 5b56d...260
Giss Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Tobias og Teodor! Trym er mye kortere og litt hardere i klangen så Teodor ballanserer bedre med Tobias.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Meg med betydning av navn. Håper du skjønte at jeg mente det jeg skrev ifht tro på gud! Har redigert innlegg da jeg så at svaret kunne oppleves litt krast.. Sorry :-) Nydelige navn uansett hva dere velger. Anonymous poster hash: decc3...032
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Meg med betydning av navn. Håper du skjønte at jeg mente det jeg skrev ifht tro på gud! Har redigert innlegg da jeg så at svaret kunne oppleves litt krast.. Sorry :-) Nydelige navn uansett hva dere velger. Anonymous poster hash: decc3...032 Opplevde det ikke som krast, var veldig greit å vite!:-) Anonymous poster hash: f76e4...dce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Teodor og uten h slik du skrev det først:) da får de både like mange stavelser og bokstaver Anonymous poster hash: 994ea...8df
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Hadde heller brukt Trym og Teodor, synes Tobias er så kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå