Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har en følsom og fin liten fyr på snart fem år, og bekymrer meg sikkert uten grunn, men here goes: Det er ikke veldig mange gutter på hans alder i barnehagen, men det siste har han lekt veldig mye med to (en jevnaldrende og en ett år yngre). De har vært en nokså " tett" gjeng. Grunnen til at jeg plutselig har begynt å bekymre meg litt, er imidlertid en historie han fortalte meg i forrige uke. Det er en annen gutt som nok har begynt å henge seg litt på dem i leken, og her en dag kom han hjem og sa at denne gutten og gutten min sin nåværende (eller daværende) bestekompis hadde løpt først og tatt en eller annen ufo-disse og sagt at min gutt ikke får lov til å være med. Min gutt sin bestekompis hadde sagt noe dumt (men relativt uskyldig som "du er en bæsjepromp" ) eller noe lignende til ham, hvorpå min gutt hadde begynt å gråte, sagt det til en av de voksne, med det resultat den skyldige (bestekompisen) måtte sitte på en benk og "tenke seg om". Nåvel - dette er nokså uskyldig, men blandet med det faktum at jeg av og til finner han lekende alene når jeg kommer, at han gråt veldig sårt da jeg var innom litt tidligere i dag for å levere lillebroren etter to-årskontrollen (han ville ikke at jeg skulle gå), og at han i det siste lite har pratet om å dra på besøk til denne bestekompisen, bekymrer det meg likevel. Hva mener dere? Ubegrunnet bekymring? Jeg tenkte kanskje å snakke med pedleder om det i morgen, for å få det ute av verden, men det er jo nå, i kveld, jeg sitter og bekymrermeg... Anonymous poster hash: 210e6...c0a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179856-blir-barnet-mitt-utestengt-fra-lek-i-barnehagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå