Gå til innhold

Nytt kjøkken - høyglans eller matt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vær litt fram og tilbake. Er i dag tilbake på høyglans. Er det ut? Upraktisk? Eller bra? 

Anonymous poster hash: eface...5c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor lenge du har tenkt å ha det - høyglans går nok fortere "ut på dato" (mote), og ALT av fingermerker ol vises. Jeg ville valgt matt.

Anonymous poster hash: 4f7c9...68c
Skrevet

Har matt, men har kjøpt noen barkrakker i høyglans. Hadde valgt høyglans, lettere å holde rent.

Er nok ikke en mote som raskt forsvinner, er jo pent.

Anonymous poster hash: 19d57...9c6

Skrevet

matt, uten tvil! har hatt begge deler, og selv om høyglans er lekkert er det et umenneskelig prosjekt å holde pent og rent... særlig med barn!

Anonymous poster hash: f1730...985
Skrevet

matt, uten tvil! har hatt begge deler, og selv om høyglans er lekkert er det et umenneskelig prosjekt å holde pent og rent... særlig med barn!

Anonymous poster hash: f1730...985

Signer! Vi har også hatt begge deler, hadde høyglans først, men fant ut at det var en tabbe. Utrolig vanskelig å holde rent, vi solgte dermed fronter. Beholdte skrogene og byttet ut høyglans med matt. Og vi angrer ikke den dag i dag at vi gjorde det :)

Anonymous poster hash: bd337...a2d

Skrevet

Matt uten tvil.

Anonymous poster hash: e17a7...100

Skrevet (endret)

Bygget nettopp nytt hus og valgte hvitt høyglans kjøkken fra Hth. Kunne ikke vært mer fornøyd, og dette med skitt og fingermerker skjønner jeg ikke helt...syns ikke det er skitt eller fingermerker noen steder jeg, og joda vi har nok lys til å skulle se det ;) Tror nok type kjøkken man velger kan ha noe å si på hvor fint både høyglans og matt er, det er faktisk forskjeller der. Vi så det godt da vi var på kjøkkenjakt. Endel har kun foliering på høyglanskjøkkenene sine mens andre igjen har mye bedre kvalitet på overflatene i og med at det er lakkert i flere lag. Det vil en nok se bedre og bedre etter hvert som tiden går, at de folierte vil bli styggere i kantene og kanskje bule litt, mens de lakkerte holder stand. Jeg liker godt vårt høyglans kjønnen fordi det gir en følelse at større kjøkken og det der mer eksklusivt ut enn samme type i matt (min mening ;)) Vi har helt åpen løsning mellom kjøkken og stue, og vi har kun hvit høyglans på møblement som sjenker ol, så det skaper en fin helhet. Jeg liker best den minimalistiske, litt stramme stilen da, så matte malte skap og sjenker kommer ikke i mitt hus ;) Det kommer jo ellers veldig an på stilen man har i resten av huset syns jeg. Syns ikke det passer så godt med høyglans om man har en litt mer "rustikk" stil hjemme, selv om kjøkkenet ikke skulle være en del av en åpen løsning. Det er penest når det står i stil.

Endret av MTF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...