LusiLyn Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hvilke symtomer har/hadde dere i fjerde uke? Jeg har bare litt ømme pupper, og litt uggen nå og da. Er bekymret.....
Mamma2013.2015 Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Ikke bekymre deg kjære deg :-) med førstemann hadde jeg nesten ingen symtomer.. kom i uke 13.. Er 5+6 nå. Å har ingen symtomer :-)
BettyBoob Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 er 6+6 nå, har kun ømme pupper i alle mine tre sv.skap har symptomene vært forskjellige - ikke noe å bekymre seg for! Grattis med spire!
Lillemy9o Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Straks uke 10 på meg, og ømme pupper i ny og ne, og litt brekkninger om morgenen, ellers ingenting. Jeg har også bekymra meg, men det er vist like normalt som med mye symptomer, så vi får bare nyte det å ikke ha så mye Men skjønner bekymringen din veldig godt. Prøv bare nyt, jeg prøver se positivt på det nå
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Mistet alle symptomer forrige uke (er nå uke 11) og for meg blir hver dag til ul i uke 18 uutholdelig. En venninne tipset meg om Angelsounds doppler, fikk den i posten i går og slapper mye mer av nå som jeg får bekreftelsen på at det faktisk er en liten baby der inne. Anonymous poster hash: 253e5...468
utålmodig82 Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Er 4+6 i dag og har ikke kjempemye symptomer. Helt i starten, for en uke siden, var jeg dødssulten nesten hele tiden. Var også veldig trøtt. De siste dagene har begge deler gått over, heldigvis. Men erstattet av ganske uggen (men ikke kjempekvalm altså) om morgenen. Dårlig i magen rett og slett. Og utenom det kun supervonde pupper. Hadde menssmerter en kveld etter trening. Men det aller meste av dagen merker jeg ingenting, annet enn puppene når jeg går trapper.
pæreblomst Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Er 6+0 og har heller ikke masse symptomer. Stort sett bare trøtt/sliten, litt større ømme pupper og noe mer sulten enn vanlig. Har hatt litt murringer nederst i magen i, men det har roet seg masse. Kjenner også stadig på bekymringen, men prøver å tenke at mindre symtomer også er normalt, som de andre over her sier. Føler ikke jeg kan klage på at jeg ikke er kvalm og kaster opp heller, for er jo egentlig utrolig deilig å slippe det foreløpig...
Minsin1 Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Æ e 11+2 i dag. Har litt brekninger når æ pusser tenner og mer sulten og trøtt. Men ellers ikke noe kvalme eller ømme pupper eller noe symptomer. E øm i nedredel av magen. Har had 2 ul og fått sjekka hcg og bekrefta at alt e bra. Skjønner at man e i tvil når man ikke kjenner noe. Men bruker å tenke at så lenge æ ikke blør og får kraftige smerter så e alt i orden.
LusiLyn Skrevet 7. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2014 Beroligende å lese svarene i denne tråden.
LusiLyn Skrevet 8. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2014 Skjønner at man e i tvil når man ikke kjenner noe. Men bruker å tenke at så lenge æ ikke blør og får kraftige smerter så e alt i orden. Mine to forrige graviditeter endte med abort i uke 10, mens spiren i begge tilfellene hadde vært død siden uke 5. Så slik tør jeg ikke tenke lenger.... :/
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Skjønner at man e i tvil når man ikke kjenner noe. Men bruker å tenke at så lenge æ ikke blør og får kraftige smerter så e alt i orden. Mine to forrige graviditeter endte med abort i uke 10, mens spiren i begge tilfellene hadde vært død siden uke 5. Så slik tør jeg ikke tenke lenger.... :/ikke jeg heller! Oppdaget MA i uke 10, spiren hadde vært død siden uke 6 Anonymous poster hash: f44a5...4ed
medfram Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Jeg har ingen symptomer i det hele tatt, bortsett fra helt sinnsyke menssmerter! Er akkurat 5 uker i dag, var hos legen tidligere i uka og ble henvist til gyn - og skal tilbake om ca. 2 uker for å ta ny UL og få svar på noen blodprøver jeg tok. Betryggende å se at det er andre som også er uten mange av de "klassiske" symptomene
Minsin1 Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Skjønner at man e i tvil når man ikke kjenner noe. Men bruker å tenke at så lenge æ ikke blør og får kraftige smerter så e alt i orden. Mine to forrige graviditeter endte med abort i uke 10, mens spiren i begge tilfellene hadde vært død siden uke 5. Så slik tør jeg ikke tenke lenger.... :/ Æ må tenke sånn ellers blir æ jo gal.. Synes livet er mye koseligere med å tenke positivt enn negativt.
Frufluffy Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Skjønner at man e i tvil når man ikke kjenner noe. Men bruker å tenke at så lenge æ ikke blør og får kraftige smerter så e alt i orden.Mine to forrige graviditeter endte med abort i uke 10, mens spiren i begge tilfellene hadde vært død siden uke 5. Så slik tør jeg ikke tenke lenger.... :/ Æ må tenke sånn ellers blir æ jo gal.. Synes livet er mye koseligere med å tenke positivt enn negativt. Skjønner jo det. Man bør jo være positiv for du blir ikke noe mer eller mindre gravid av å være pessimist. Skjønner likevel at det er vanskelig å være rolig når man har opplevd sa/ MA. Mistet selv i sa i uke 14 og var jo livredd for å få blod på papiret i neste svangerskap. Bestemte meg likevel dor å fortelle det tidlig til venner og familie, samt å tro hundre prosent på at dette ville gå bra. Viste fallhøyden ble desto stor, men strategien var rett for meg da.
solamora Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 (endret) Jeg i 9+1 ca. og jeg har kun ømme og forstørret bryster, svimmelhet og høy kroppstemperatur, og hyppig toalettbesøk 😄 Endret 9. november 2014 av solamora
Oslojente39 Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 (endret) Jeg har nesten ingen symptomer, har faktisk mer energi enn noen gang. Hørte hjertelyd på tidlig ultralyd i går. Er i uke 7. Endret 9. november 2014 av Oslojente39
zoto85 Skrevet 10. november 2014 #17 Skrevet 10. november 2014 Er 10+5 i dag. Svært få symptomer. Masse spotting frem til 9+4. Heldigvis gått over nå. Ellers trøtt og sliten. Litt kløe på puppene og noe ømme av og til. Ellers svært lite symptomer. Helt ok fysiskform før graviditet. Trente ca 2-4 ganger pr.uke og prøver å fortsette treningen. Har tro på at trening er med på å redusere symptomene som ikke er hyggelige som kvalme, bekkenløsning ol.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #18 Skrevet 10. november 2014 Er 10+5 i dag. Svært få symptomer. Masse spotting frem til 9+4. Heldigvis gått over nå. Ellers trøtt og sliten. Litt kløe på puppene og noe ømme av og til. Ellers svært lite symptomer. Helt ok fysiskform før graviditet. Trente ca 2-4 ganger pr.uke og prøver å fortsette treningen. Har tro på at trening er med på å redusere symptomene som ikke er hyggelige som kvalme, bekkenløsning ol.ååå, DET var betryggende for meg å høre! Jeg har spottet i 1 uke nå og har helt noier. Mistet i MA tidligere i sommer og er jo livredd det samme skal skje igjen skal på ul på fredag og grugleder meg skikkelig. Ellers så fikk jeg kvalme og ømme pupper fra midten av uke 6, er 7+1 nå Anonymous poster hash: f44a5...4ed
zoto85 Skrevet 10. november 2014 #19 Skrevet 10. november 2014 (endret) Er 10+5 i dag. Svært få symptomer. Masse spotting frem til 9+4. Heldigvis gått over nå. Ellers trøtt og sliten. Litt kløe på puppene og noe ømme av og til. Ellers svært lite symptomer. Helt ok fysiskform før graviditet. Trente ca 2-4 ganger pr.uke og prøver å fortsette treningen. Har tro på at trening er med på å redusere symptomene som ikke er hyggelige som kvalme, bekkenløsning ol.ååå, DET var betryggende for meg å høre! Jeg har spottet i 1 uke nå og har helt noier. Mistet i MA tidligere i sommer og er jo livredd det samme skal skje igjen skal på ul på fredag og grugleder meg skikkelig. Ellers så fikk jeg kvalme og ømme pupper fra midten av uke 6, er 7+1 nå Anonymous poster hash: f44a5...4ed For min del spottet jeg en god del fra ca eggløsning og frem til 9+5. Både friskt og levret blod. Brunt og rosa utflod. Var på UL 6+6, 8+6 og 9+6 (siste pga MASSE levret blod en dag i forveien) hjertet banket fint alle gangene. Trolig var det et hematom som hadde tømt seg. Uvisst hvordan det har oppstått. Helt ufarlig.jeg mistet også en i juni så jeg var super nervøs for disse blødningene. Men hos meg har spiren utviklet seg og vokst akkurat etter boka! Endret 10. november 2014 av zoto85
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #20 Skrevet 10. november 2014 Er 10+5 i dag. Svært få symptomer. Masse spotting frem til 9+4. Heldigvis gått over nå. Ellers trøtt og sliten. Litt kløe på puppene og noe ømme av og til. Ellers svært lite symptomer. Helt ok fysiskform før graviditet. Trente ca 2-4 ganger pr.uke og prøver å fortsette treningen. Har tro på at trening er med på å redusere symptomene som ikke er hyggelige som kvalme, bekkenløsning ol.ååå, DET var betryggende for meg å høre! Jeg har spottet i 1 uke nå og har helt noier. Mistet i MA tidligere i sommer og er jo livredd det samme skal skje igjen skal på ul på fredag og grugleder meg skikkelig. Ellers så fikk jeg kvalme og ømme pupper fra midten av uke 6, er 7+1 nå Anonymous poster hash: f44a5...4ed For min del spottet jeg en god del fra ca eggløsning og frem til 9+5. Både friskt og levret blod. Brunt og rosa utflod. Var på UL 6+6, 8+6 og 9+6 (siste pga MASSE levret blod en dag i forveien) hjertet banket fint alle gangene. Trolig var det et hematom som hadde tømt seg. Uvisst hvordan det har oppstått. Helt ufarlig.jeg mistet også en i juni så jeg var super nervøs for disse blødningene. Men hos meg har spiren utviklet seg og vokst akkurat etter boka! Er 10+5 i dag. Svært få symptomer. Masse spotting frem til 9+4. Heldigvis gått over nå. Ellers trøtt og sliten. Litt kløe på puppene og noe ømme av og til. Ellers svært lite symptomer. Helt ok fysiskform før graviditet. Trente ca 2-4 ganger pr.uke og prøver å fortsette treningen. Har tro på at trening er med på å redusere symptomene som ikke er hyggelige som kvalme, bekkenløsning ol.ååå, DET var betryggende for meg å høre! Jeg har spottet i 1 uke nå og har helt noier. Mistet i MA tidligere i sommer og er jo livredd det samme skal skje igjen skal på ul på fredag og grugleder meg skikkelig. Ellers så fikk jeg kvalme og ømme pupper fra midten av uke 6, er 7+1 nå Anonymous poster hash: f44a5...4ed For min del spottet jeg en god del fra ca eggløsning og frem til 9+5. Både friskt og levret blod. Brunt og rosa utflod. Var på UL 6+6, 8+6 og 9+6 (siste pga MASSE levret blod en dag i forveien) hjertet banket fint alle gangene. Trolig var det et hematom som hadde tømt seg. Uvisst hvordan det har oppstått. Helt ufarlig.jeg mistet også en i juni så jeg var super nervøs for disse blødningene. Men hos meg har spiren utviklet seg og vokst akkurat etter boka!så flott å lese, gratulerer så maser skjønner godt at du har vært nervøs du også da! Anonymous poster hash: f44a5...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå