Gå til innhold

Morsomme sinneutbrudd å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le av meg selv noen ganger, at der er mulig å bli sint for de teiteste ting.

I går kveld, skulle jeg vanne plantene med den nye spruteflaska. Samboeren påpeker at jeg dusjet ned veggen og jeg blir furt. Går videre til neste plante og sprayer, han kommer for å sjekke nok en gang, og jeg legger merke til at jeg sprayet på et maleri han har lagd. Unnskyld hyler jeg ut og ber han om å fjerne bilde hvis han er så redd for det, for så å marsjere ut på kjøkkenet. Der kommer han leende ut og forteller en vits om måten jeg sa unnskyld på. Jeg ler meg i hjel, for så plutselig uten å tenke, hive flaska i gulvet og skrike ut jeg sa at du ikke skulle le!

Heldigvis godt humør på gubben min, for han kom smilende inn på rommet og gav meg en god klem.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kjempesinna og begynte og grine fordi jeg måtte tømme kaffebønnerester i kaffemaskinen da jeg skulle lage kaffe. Åh, hormoner på tur altså.gikk fort over da :)

Anonymous poster hash: 48814...287

Skrevet

Jeg har ikke vært sinna akkurat, men fryktelig lei meg av småting...

Skrevet

Jeg har heller ikke vært sinna, men kan bli lei meg av de vanvittigste ting. Det sære er at jeg vet jo noen ganger at det er fullstendig meningsløst og teit når jeg begynner å grine, men jeg klarer bare ikke å styre det. Åh, de herlige hormonene.....

Skrevet

Var på vei ut døren for å gå ut å spise med min kjære, da jeg sa han burde kjøpe seg en ny vinterjakke. Han har hatt den i maks to år, ser egentlig veldig fin ut - men den er pittelitt slitt nede ved den ene armen. Da vi la oss samme kveld begynte jeg å virkelig hylgrine fordi jeg syntes så ekstremt synd på han som hadde fått beskjed om å kjøpe ny jakke når han egentlig likte den han hadde ganske godt  :fnise: Haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...