Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har en gutt på 7 måneder som er svært aktiv og tidlig på motorisk. Begynte å krabbe, og reiser seg opp etter møbler hjemme for to uker siden. Frem til nå har ikke søvn vært et problem. Hatt en uke alene med ham, da mannen erpå sjøen. Knøttet krabber rundt og skal ha lek og stimulus. Vil ikke leke så mye med babyleker, og vil helst sitte sammen med meg og leke med ting som ikke er barneleker. Når klokken passerer 16 er han overtrøtt, og har et ønske om å bli båret rundt og bysset. Han leker ikke like fint, og blir fort sint eller lei seg.

Føler jeg hat prøvd det meste nå for å få nattesøvn på oss begge. Nå sitter jeg i stua og bare lar ham turne rundt i sengen. Han lager lyder, men høres ikke misfornøyd ut. Vi har nettopp vært på nattlig biltur i 30 minutter. Da sovnet han, men våknet igjen da jeg skulle legge ham tilbake i sengen. Har også hørt på avslappende musikk mens jeg bysser ham, og det fungerte i går kveld. Nå i nattfungerer det ikke.

noen innspill til en sliten mamma?

Fortsetter under...

Hvordan sover han på dagen da? Kanskje han trenger mer søvn på dagen (søvn avler søvn), eller kanskje han ikke trenger så mye søvn om natta/ikke er trøtt når du vil legge han? Min på 9 mnd sover 3 timer på dagen ca fordelt på to hviler. Sovner sjelden før 2100-2130 om kvelden, er bare våken og blid og freser rundt på gulvet. :)

Anonymous poster hash: e27b4...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...